Kao deo svoje strategije, Gruppo Selex ima za cilj da maksimizira sinergiju između četiri brenda koji čine 90% prometa. To su Selex, Vale, Consilia i Il Gigante.
Potrošačima je dostupno oko 7.400 SKU-a od 500 proizvođača, od kojih je više od 95% italijanskog porekla. Maloprodajna grupa planira da proširi svoje brzorastuće SKU kategorije – vrhunsko voće i povrće, delikatese, mesne proizvode i ribu.
Prošlog decembra, kompanija je prognozirala promet od 16,7 milijardi evra za svoju finansijsku 2021. godinu, što bi predstavljalo rast od 3,1% u odnosu na 2020.
Kao i u fizičkim prodavnicama, proizvodi privatne robne marke Selex-a dostupni su i na portalu za e-trgovinu CosiComodo.it. Gruppo Selex, koji se sastoji od 18 članova, drugi je po veličini igrač u italijanskoj maloprodaji.
izvor: esmmagazine
foto: Gruppo Selex logo