Summi1
Summit2

9. Marketing Summit: NielsenIQ - Cene & promocije u turbulentnim vremenima

Centralna konferencija o marketingu FMCG brendova & usluga

Srbija

19.04.2022

InStore magazin i ove godine UŽIVO u hotelu Hyatt Regency Belgrade okuplja više od 15 domaćih & svetskih marketing stručnjaka i više od 350 učesnika, izlagača i sponzora konferencije.



Najavljujemo teme & govornike

Učešće akcijske prodaje (volume of deal) & visina popusta (discount of deal)

Koliko je učešće akcijske prodaje (VoD), a kolika visina popusta (DoD) u FMCG sektoru na EU tržištima, a kakva je situacija u Srbiji?

Kakav je trend u nekim od ključnih kategorija, uključujući mesne prerađevine i konditore, u poslednje 3 godine? 

Na koji način podaci koje obezbeđuje NielsenIQ, pre svega promo pressure analiza, pomažu marketarima da bolje upravljaju promo aktivnostima?

Kako da aktivno koristite ove podatke kako biste imali uspešnije promo aktivnosti?


O govorniku

Tadašnji Nielsen, a sada NielsenIQ, globalna kompanija za merenje i analizu podataka, imenovala je Miroslava Tasića za tržišnog rukovodioca za Adriatik region 2018. godine.

Miroslav Tasić iza sebe ima više od 20 godina iskustva koje se proteže od marketinškog istraživanja i robe široke potrošnje do farmaceutske industrije, stečeno u različitim regionima jugoistočne Evrope, Bliskog istoka i Afrike. Tokom profesionalnog života bio je na raznim strateškim položajima – kako iz perspektive agencije, tako i iz perspektive klijenta – a njegove liderske kompetencije i zadaci s vremenom su se povećavali. Pre sadašnje funkcije uloge, Tasić je bio vođa tima za analitiku, uvide i prognoze za Bliski istok, Afriku i Tursku u jednoj globalnoj istraživačkoj farmaceutskoj kompaniji u Dubaiju.

NielsenIQ

NielsenIQ je lider u industriji globalnih merenja i analitike podataka i izvor od najvećeg poverenja za maloprodaju i informisanje potrošača. Trgovcima, proizvođačima i partnerima dostavljaju analizu tržišta kroz sveobuhvatne skupove podataka i snažan uvid. Omogućavaju kompanijama da pouzdano donose kritičke odluke, ubrzavajući rast i optimizujući performanse. Kompanija, sa sedištem u više od 100 zemalja, globalno zapošljava više od 30.000 ljudi.


ČEKAMO VAS NA CENTRALNOM OKUPLJANJU MARKETING PROFESIONALACA U FMCG SEKTORU!

    15 + vodećih marketara    
    350 + učesnika
    150 + kompanija
    20 + izlagača
    8 + sati razmene iskustava i edukacije
    2 + sata pauza za druženje

ISKORISTITE POPUST NA PRODUŽENE RANE PRIJAVE DO 30. APRILA

www.marketing-summit.rs