Iz kompanije navode da će ovaj potez pomoći kupcima da lakše pronađu svakodnevne namirnice po povoljnim cenama.
Proizvodi iz našeg sopstvenog asortimana postaju sve važniji za naše kupce jer kriza troškova života nastavlja da utiče na mnoga domaćinstva širom zemlje. Zato smo radili na konsolidaciji i rebrendiranju asortimana Stamford Street kako bismo pomogli našim kupcima da ga lakše pronađu u prodavnicama i online. U srcu našeg poslovanja već više od 150 godina leži želja da kupcima ponudimo ukusnu hranu po pristupačnim cenama i zato sam veoma ponosan što vidim ove proizvode na policama, rekao je Rhian Bartlett, komercijalni direktor hrane za Sainsbury's.
Nazvan po prethodnom domu trgovca, novi asortiman pod nazivom Stamford Street uključuje preko 200 SKU-ova.
Kako navode iz kompanije, nova marka ima i novi dizajn pakovanja kako bi olakšao pronalaženje ovih proizvoda u prodavnicama.
Izvor: esmmagazine
Foto: Sainsbury's