Ponosno najavljujemo našeg sjajnog moderatora - Goran Tintor, Head of Marketing Intelligence, Direct Media United Solutions.
NAJAVLJUJEMO MODERATORA
Goran Tintor 25 godina zaključuje o tržištu i potrošaču na osnovu podataka i sa tim znanjem savetuje svetske brendove. Tintor je nekadašnji dobitnik stipendije britanskog saveta, direktor istraživanja i ambasador za evropsku razmenu znanja u agenciji GfK, kao i partner u start-up kompaniji Data Do.
Danas je Head of Marketing Intelligence u kompaniji Direct Media United Solutions i sertifikovani konsultant za digitalnu transformaciju.
Profesor je i predaje bihevioralnu ekonomiju na Fakultetu za medije i komunikacije (FMK) i Molen akademiji.
AGENDA 2024
Moderator konferencije
Goran Tintor, Head of Marketing Intelligence, Direct Media United Solutions
Zenel Batagelj, partner, Valicon
#Newnormal, new opportunities - kako u novoj normalnosti ojačati svoj brend?
Tony Durham, ex P&G, Global Director of Shopper Based Design for Europe, India, Middle East and Africa
Psihološki ključevi uspeha: bihevioralna nauka u savremenom FMCG marketingu
Ana Milićević Vukoje, Global Marketing & Innovation Director Aerosol, Ball Corporation
Milena Matijević, brand marketing coordinator, Carlsberg
Studija slučaja: Globalni i lokalni pristup razvoju brenda Somersby
Ljubica Vukčević, Head of Data Analytics and Insight, Direct Media United Solutions
Embracing Change: Technology and Consumer Dynamics Reshaping Media Landscape
Jovan Bugarčić, direktor marketinga, Imlek
Između algoritma i emocija - ChatGPT i (s)lični alati u marketingu
Lazar Džamić, vodeći kreativni i digitalni web strateg
Nova dimenzija: (R)Evolucija FMCG Marketinga Kroz Primenu AI
Prijavite se danas [www.marketing-summit.rs] i iskoristite pun potencijal Marketing Summit-a 2024!
VIŠE INFORMACIJA & PRIJAVA NA ZVANIČNOJ STRANICI www.marketing-summit.rs