Summi1
Summit2

Mercator-S, Idea i Roda se osvrću na "#letozanama" u novoj kampanji

KAMPANJA

Marketing

26.09.2024

Roda, Idea i Mercator pokrenule su kampanju "#letozanama", u kojoj su se osvrnule na najzanimljivije podatke o potrošnji tokom ovog leta.

U okviru kampanje, pokrenuta je platforma na kojoj su na šaljiv način predstaviljeni podaci o kupovini proizvoda u Idea, Roda i Mercator prodavnicama tokom leta.

Kampanja je kraiana po uzoru na kampanju "#godinazanama" koje su kompanije lansirale početkom godine sa ciljem predstavljanjem podataka o kupovnim navikama potrošača u 2023.

Nadamo se da iako nije prvi put, ova kampanja jeste još jedna od onih koja će vam izmamiti osmeh zahvaljujući našim saborcima i kreativcima na projektu, kao i našoj ekipi koja sve te podatke iznova i iznova gleda, a opet nađe i nešto kreativno u njima, poručila je Nataša Pavlović, direktorka marketinga u kompaniji Mercator-S na svom LinkedIn profilu.

Prenosimo vam nekoliko zanimljivih podataka, a celu statistiku možete pronaći na linku.

Izvor: InStore
Foto: Idea