Summi1
Summit2

Slađana Milić, Category Manager, Sinagoga: Osluškujemo potrebe kupaca, pratimo trendove i balansiramo između tradicije i inovacija

SPECIJALNO IZDANJE

Srbija

23.12.2024

InStore je krenuo sa pripremama sedmog specijalnog izdanja 100 Must Have proizvoda na policama trgovaca za 2025, koje izlazi u januaru naredne godine.

U susret ediciji 100 Must Have proizvoda na policama trgovaca 2025, pitali smo menadžere kategorija trgovačkih lanaca na koji način donose odluke o tome koje će proizvode da uvrste u asortiman kojim upravljaju i da li im, i u kojoj meri, u tim odlukama pomaže ovo specijalno izdanje.

U nastavku, pročitajte kako Slađana Milić, Category Manager u kompaniji Sinagoga, kreira asortiman koji vodi:

Sinagoga doo Sombor duže od 30 godina, svojim potrošačima, pruža najbolji odnos cene i kvaliteta uz raznovrstan asortiman i domaćinsku atmosferu. 

Osluškujemo potrebe kupaca, pratimo tržišne trendove i uspešno balansiramo između tradicije i inovacija. 

Asortiman kreiramo na osnovu analize tržišta, cene, kvaliteta, konkurentnosti i potreba potrošača, uz značajan fokus na saradnju sa dobavljačima i promociju novih proizvoda. 

Mediji i publikacije, takođe, imaju značajnu ulogu u kreiranju asortimana, a izdanja poput "100 Must Have proizvoda" nam pomažu da donosimo ispravne odluke u skladu sa očekivanjima kupaca i tržišnim kretanjima.


Želite da budete deo specijalnog izdanja 100 Must have proizvoda u Srbiji za 2025. godinu? Modeli učešća se mogu prilagoditi vašim ciljevima i potrebama:

✔ magazin InStore Srbija 8.000 primalaca mesečno
✔ www.instore.rs - 25.000+ korisnika mesečno
✔ LinkedIn 24.000+ pratilaca
✔ nedeljni newsletter 7.000+ adresa 

Kontaktirajte nas za više informacija!

Bojan Đurović
Email: bojan@instore.rs   
Telefon: +381 63 345-810

Mirjana Ivanković
Email: mirjana@instore.rs   
Telefon: +381 69 112-2460

Dejan Novosel
Email: dejan@instore.rs   
Telefon: +381 63 104-1498


Cilj: Prezentacija najjačih proizvoda na FMCG tržištu u Srbiji, kao preporuka za obaveznu ponudu i postavljanje na policama. Na osnovu brojnih istraživanja koja smo dobijali tokom cele 2024. od vodećih agencija u Srbiji, došli smo do značajnih informacija za proizvođače o tome šta potrošači vole, žele, koju vrstu proizvoda, koju ambalažu, gramažu, ukuse i slično.

Svi proizvođači, koji se vide kao lideri u svojim kategorijama, trebalo bi da se uključe u ovaj projekat i uvrste svoj proizvod, ili više njih, u katalog TOP 100 proizvoda koje svaki trgovac treba da ima na policama u 2025.

Prelistajte prošlogodišnje specijalno izdanje ovde.


Fokus je na najprodavanijem proizvodu ili na proizvodu od koga se očekuje više ili NPD-u u 2025. godini, a može se komunicirati i portfolio proizvoda.

Osnovne informacije o specijalnoj ediciji:

- Distribucija: na adrese svih trgovačkih lanaca i drugih primaoca InStore magazina
- Broj strana max. 180
- Vodič koji koriste trgovci u radu tokom cele godine
- Prikaz 20+ kategorija i 210 potkategorija
- Istraživanje renomiranih svetskih agencija
- Prepoznatljivost vodećih brendova kod trgovaca
- Potvrda vodećih brendova u kategoriji

Budite i vi deo ovog jedinstvenog projekta i rezervišite svoju poziciju u specijalnoj ediciji 100 Must Have proizvoda!