IN STORE  in your country  
HRVATSKA
Svijet
21.04.2021.

Heineken se osvrnuo na zabavne trenutke koje su ljudi doživjeli u lockdownu

Ovaj video je najnoviji nastavak kampanje #SocialiseResponsibly

Izvor: Adweek

Dok se Europa zabavila oko ponovnog otvaranja nakon cijele godine lockdowna uslijed pandemije koronavirusa, Heineken je lansirao globalnu kampanju u kojoj prikazuje zabavne trenutke i ističe inventivne mjere koje su ljudi poduzeli kako bi bili sigurni dok razmišljaju o životu izvan svojih domova.

Kampanju pod nazivom „Srest ćemo se opet“ kreirala je agencija Publicis Italy, a emitirana je 19. travnja, točno godinu dana nakon što je ova nizozemska kompanija piva startala sa svojom kampanjom #SocialiseResponsibly s videom „Oda zatvaranju“ kojim su se fokusirali na reakcije potrošača na pandemiju.

U ovom oglasu je fokus na diverzijama poput dotjerivanja za kupovinu, pranje rublja, šetnju sa psom (ili zlatnom ribicom) ili čak iznošenje smeća.

These recent months we’ve had to give up the simple moments we used to take for granted, like enjoying a beer with friends. We want to celebrate people's resilience and inventiveness to keep going and say... keep it up! We will meet each other again.Click here for more: https://www.youtube.com/user/heineken Follow Heineken on Instagram: https://www.instagram.com/heineken/ Follow Heineken on Twitter: https://twitter.com/heineken #Heineken #SocialiseResponsibly

Video je režirao François Rousselot, a prilikom snimanja u Barceloni ispoštovani su svi sigurnosni protokoli. U pozadini je britanska himna Drugog svjetskog rata koju izvodi Dame Vera Lynn prenosi Media Marketing.

Nemoj propustiti više ni jednu vijest iz sektora.

Ovdje možeš pronaći što smo sve radili.

-