IN STORE  in your country  
HRVATSKA
Svijet
28.10.2020.

Heinekenova prodaja u ljetnom tromjesečju signalizirala oporavak

Belgijski pivar Heineken izvijestio je u srijedu da mu je prodaja u trećem tromjesečju pala manje nego što su očekivali zahvaljujući boljim rezultatima u Sjevernoj i Južnoj Americi.

Obujam prodaje piva smanjio se u trećem tromjesečju 1,9 posto prema usporedivoj osnovi iz istog prošlogodišnjeg razdoblja. Kompanija je očekivala da će u prosjeku pasti 5,9 posto.

U prvih devet mjeseci pao je 8,1 posto.
Rezultati su u trećem tromjesečju u svim regijama bili bolji nego što su u Heinekenu predviđali, osim u Aziji gdje je prodaja potonula 12,3 posto zbog urušavanja potražnje u Vijetnamu, drugom najvažnijem tržištu.

Na području obje Amerike volumen prodaje piva porastao je 2,5 posto, pri čemu je u SAD-u poskočio oko 13 posto, budući da su distributeri obnavljali zalihe. Sličan je postotni skok zabilježen i u Brazilu gdje se Heineken akvizicijom proširio u 2017. godini i postao drugi najveći igrač.

U Europi prodaja je pala 2,4 posto.
Kompanija očekuje da će posljednje tromjesečje 2020. biti nestabilno budući da su mnoge europske zemlje uvele nova ograničenja, uključujući zatvaranja barova i restorana, kako bi zaustavile snažno širenje koronavirusa.

Nova su ograničenja uvedena i u Aziji, u Maleziji, Mijanmaru i Šri Lanki.

Proizvođač najprodavanijeg europskog lager piva Heineken i brendova Tiger i Sol povukao je u travnju smjernice za 2020. godinu u uvjetima prvog vala pandemije a danas je priopćio da će objaviti samo opći pregled za ostatak godine.

Očekuju da će za određeni volumen zaraditi manje novca zbog promjene u navikama kupaca koji više ne konzumiraju njegove proizvode u kafićima već ih kupuju u trgovinama.

Troškovi će vjerojatno biti veći nego prošle godine, pri čemu će biti jeftnije proizvoditi i isporučivati pivo u bačvama koje će moći ponovo koristiti nego u limenkama i bocama.

Pivar je već smanjio diskrecijsku potrošnju i neke kapitalne izdatke.

Najavio je da će u 2021. započeti s restrukturiranjem sjedišta i regionalnih ureda kako bi smanjio troškove radne snage za 20 posto prenosi Hina.

Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.

Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.

-