IN STORE  in your country  
HRVATSKA
Tehnologije
10.04.2020.

Aktualno

Promosapiens: Softver koji mjeri držanje socijalne distance

Shopper Flow, alat koji se bavi analizom kretanja kupaca i optimizacijom trgovina, u ova nezgodna vremena prošao je kroz određene promjene s obzirom na situaciju uzrokovanu virusom COVID-19 te sukladno tome dobio nove značajke za pridržavanje propisanih mjera u borbi protiv širenja virusa.

Osim standardnih funkcija poput brojanja ljudi u redovima i prosječnog vremena čekanja na blagajni, alat od sada bilježi i održavanje socijalne distance osoba na mjestima u trgovinama koja su pokrivena kamerama za praćenje broja ljudi, a sve je u realnom vremenu prikazano na ekranima kako bi kupci mogli uvidjeti stoje li preblizu jedan drugome.

Program u realnom vremenu prikazuje na ulazu broj kupaca u trgovini te javlja kad je dosegnut limit

Također, s obzirom da trgovine ovih dana bilježe veći broj kupaca, programu je dodana i funkcija izrade predviđanja koliko se kupaca može očekivati u trgovini te koliko je blagajnika potrebno kako bi se zadovoljili svi standardi i propisane mjere te smanjila mogućnost stvaranja gužvi na blagajnama.

Predviđanje očekivanog broja kupaca u danu

Prikaz podjele ukupnog broja kupaca prema svim ulazima i izlazima iz trgovine

Ujedno, kroz sistem je moguće i pratiti protočnost svake otvorene blagajne kako bi se prema potrebi mogle otvoriti dodatne blagajne te smanjiti duljina čekanja i postići brža protočnost kupaca te na taj način dodatno smanjiti mogućnost zaraze.

Predviđanje potrebnih blagajnika prema radnom vremenu i broju kupaca u trgovini

Analiza broja otvorenih blagajni i njihova protočnost u realnom vremenu

Sve nove značajke prilagođene su postojećoj opremi te su za njihovo korištenje potrebni jedino TV uređaji s mogućnošću pristupa internetu, postavljeni kod blagajni, kako bi svaki kupac mogao pravovremeno reagirati ako se nađe na manjoj od propisane udaljenosti od drugih kupaca.

Više informacija o svim značajkama i mogućnostima softvera Shopper Flow pročitajte na službenoj stranici Promosapiensa.

Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.

Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.

-
Autor: Dalibor Šumiga, osnivač i CEO Promosapiensa