IN STORE  in your country  
HRVATSKA
Vodič kroz kategoriju
18.03.2021.

PROIZVODI ZA ČIŠĆENJE U KUĆANSTVU

AdScanner: Trgovine na prvome mjestu

Tekst je izašao u 91. InStore magazinu.

Istraživanjem je obuhvaćeno razdoblje od 1. studenoga 2020. – 31. siječnja 2021.

O AdScanneru
AdScanner je razvio vlastite AI i big data algoritme koji omogućuju razvoj i implementaciju novih marketinških i data rješenja. Rješenja AdScannera danas koristi više od 50 klijenta u 5 EU država, a klijenti su oglašivači, regulatorna tijela, TV kuće, medijske agencije i Telekom operatori. Primjena rješenja je široka: od sinkronizacije TV i digitalnog oglašavanja, optimizacije programskih shema pa do povećanja efikasnosti marketinških kampanja u realnom vremenu.

AdScanner istraživanja gledanosti kontinuirano provodi na panelu od 1033 kućanstva koja predstavljaju 720.000 Pay TV kućanstava u Hrvatskoj. Istraživanje se temelji na jedinstvenom algoritmu za prepoznavanje komercijalnog televizijskog sadržaja (HTV1, HTV2, Nova TV, Doma TV, RTL, RTL2, RTL Kockica, CMC, SPTV).

XRP (Exact Rating Point) je AdScannerova inačica GRP-a (Gross Rating Point). Pri kalkulaciji XRP-a uzima se u obzir stvarna duljina trajanja spota, u sekundama, za razliku od kalkulacije GRP-a, gdje se spotu dodjeljuje gledanost minute u kojoj je počeo, neovisno o dužini trajanja spota.

U razdoblju od 1. 11. 2020. – 31. 1. 2021. industrije s najviše ostvarenih XRP-a su: trgovački lanci (27%), hrana (13%) te farmaceutski proizvodi (13%). To su ujedno i industrije s najvećim brojem emitiranja oglasa u navedenom razdoblju. Industrija proizvoda za čišćenje nalazi se na 13. mjestu s udjelom od 2% ostvarenih XRP-a. Unutar industrije proizvoda za čišćenje u kućanstvu u navedenom razdoblju kategorija Sredstva za čišćenje na prvom je mjestu po udjelu ostvarenog XRP-a (44%), a slijede proizvodi za pranje posuđa (18%) te deterdženti za rublje (15%).

U kategoriji sredstava za čišćenje oglašivači koji su ostvarili najviši udio XRP-a su: Reckitt Benckiser (44%), zatim AC Marca (26%) te Unilever (9%).

Brendovi koji su se oglašavali s najvećim brojem emitiranja te su ujedno ostvarili i najveći udio XRP-a su: Dettol, Sanytol i Cillit Bang.

Tekst je izašao u 91. InStore magazinu.

-
Karla Kovač, Key Account Manager, kkovac@adscanner.tv