IN STORE  in your country  
HRVATSKA
Vodič kroz kategoriju
04.11.2020.

KATEGORIJA MLIJEKA I MLIJEČNIH PROIZVODA

AScanner: Njegovo veličanstvo sir

Tekst je izašao u 88. InStore magazinu.

Industrija hrane u ovom razdoblju nalazi se na 5. mjestu po udjelu ostvarenih XRP-a.

O AdScanneru
AdScanner je razvio vlastite AI i big data algoritme koji omogućuju razvoj i implementaciju novih marketinških i data rješenja. Rješenja Adscannera danas koristi više od 50 klijenta u 5 EU država a klijenti su oglašivači, regulatorna tijela, TV kuće, medijske agencije i Telekom operatori. Primjena rješenja je široka: od sinkronizacije TV i digitalnog oglašavanja, optimizacije programski shema pa do povećanja efikasnosti marketinških kampanja u realnom vremenu.

AdScanner istraživanja gledanosti kontinuirano provodi na panelu od 900 kućanstva koji predstavljaju 720 000 Pay TV kućanstva u Hrvatskoj. Istraživanje se temelji na jedinstvenom algoritmu za prepoznavanje komercijalnog televizijskog sadržaja (HTV1, HTV2, Nova TV, Doma TV, RTL, RTL2, RTL Kockica, CMC, SPTV).
XRP (Exact Rating Point) je AdScannerova inačica GRP-a (Gross Rating Point). Pri kalkulaciji XRP-a uzima se u obzir stvarna duljina trajanja spota, u sekundama, za razliku od kalkulacije GRP-a gdje se spotu dodjeljuje gledanost minute u kojoj je počeo, neovisno o dužini trajanja spot

Razdoblje: 1. srpnja – 23. rujna 2020.
U razdoblju od 1. 7. do 23. 9. 2020. industrije s najviše ostvarenih XRP-a su: trgovački lanci (26%), proizvodi za osobnu njegu i higijenu (11%) te vladine i nevladine organizacije (9%) koje su ujedno i industrije s najvećim brojem emitiranja oglasa u navedenom razdoblju. Industrija hrane u tom razdoblju nalazi se na 5. mjestu po udjelu ostvarenih XRP-a, a unutar hrane, mlijeko i mliječni proizvodi druga su kategorija po udjelu ostvarenih XRP-a (23%), odmah iza slatkiša i grickalica. Slijede ih meso, riba i povrće.

Unutar kategorije mlijeka i mliječnih proizvoda sir je kategorija s najvećim udjelom broja emitiranja oglasa (51%) i najvišim ostvarenim XRP-om (51%). Nakon sira, slijede kategorija jogurta, kefira i vrhnja, a zatim kategorija mlijeka.

Ako promatramo oglašivače, najviši udio XRP-a ostvario je Dukat (87%), zatim Vindija (7%) te Zvijezda (5%).

Brandovi koji su se oglašavali s najvećim brojem emitiranja te su ujedno ostvarili i najveći udio XRP-a su: Galbani, Dukat i President.

Tekst je izašao u 88. InStore magazinu.

-
Autorica: Karla Kovač, Key Account Manager, kkovac@adscanner.tv