IN STORE  in your country  
HRVATSKA
Vodič kroz kategoriju
18.03.2019.

njega rublja

Brandovi koji su dominirali na početku godine

NJEGA RUBLJA U OGLASIMA TRGOVAČKIH LANACA

Sveukupno je zabilježeno trideset i jedno pojavljivanje deterdženata za pranje rublja u oglasima trgovačkih lanaca tijekom siječnja i veljače – šesnaest u siječnju i petnaest u veljači.

Analizirani su oglasi trgovačkih lanaca u tiskanim medijima, tijekom siječnja i veljače 2019. godine. Najviše oglašavani brandovi deterdženata za rublje su Ariel i Faks, s po sedam pojavljivanja, a u prva tri nalazi se još i Persil, s pet pojavljivanja. Oglašavani su i brandovi Dash, Nila, Perwoll i Rubel, po dva puta, dok je za deterdžente BioAktiv, Meri Merino, Waschkonig i Woosh zabilježeno po jedno pojavljivanje u oglasima trgovačkih lanaca. Sveukupno je zabilježeno trideset i jedno pojavljivanje deterdženata za pranje rublja u oglasima trgovačkih lanaca tijekom siječnja i veljače – šesnaest u siječnju i petnaest u veljači.

Slika 1. Oglašavani brandovi deterdženata za rublje

Kada promatramo raspodjelu po trgovačkim lancima, u svoje je oglase deterdžente najviše uvrštavao trgovački lanac Branka, njih šest; Tommy je deterdžente za rublje oglasio pet puta, a Pemo Plodine i Trgostil po tri puta. Trgovačke kuće Apfel, Djelo, Jedinstvo, Kitro i Metss dva su puta oglasile neki od deterdženata za rublje, a Boso jednom.

Slika 2. Oglašeni brandovi deterdženata/po trgovačkim lancima

Tijekom siječnja i veljače oglašavani brandovi omekšivača za rublje su Lenor, Ornel, Silan i Violeta – Lenor je oglašen šest puta, Ornel pet, Silan četiri, a Violeta tri. Ukupno je to osamnaest pojavljivanja; u siječnju šest, a u veljači dvanaest.

Slika 3. Oglašavani brandovi omekšivača za rublje

I kod omekšivača za rublje u količini oglašenih predvodi trgovački lanac Branka, s njih pet, dok su omekšivače po dva puta oglasili Boso, Lidl i Pemo. Apfel, Jedinstvo, Kitro, Metss, Tommy i Trgostil oglasili su ih po jednom, a jedno oglašavanje zabilježeno je i u oglasu udruženja Ultra plus koji se odnosi na sve članice.

Slika 4. Oglašeni brandovi omekšivača/po trgovačkim lancima

-
Autor: Ana Šlat, Press clipping, ana.slat@pressclip.hr