IN STORE  in your country  
HRVATSKA
Vodič kroz kategoriju
14.11.2018.

istraživanje

Čokolada i dalje najomiljenija slastica

SLATKI PROGRAM

Najčešće konzumirana kategorija slatkog programa su čokolade u tabli, koju konzumira 42,1% građana.

Istraživanje su proveli InStore magazin i agencija Hendal na nacionalno reprezentativnom uzorku građana Republike Hrvatske starijih od 16 godina. Tijekom istraživanja provedena je stratifikacija po 6 regija i 4 veličine naselja uz slučajan odabir kućanstva i ispitanika unutar pojedinog kućanstva pri čemu je uzorak stanovništva uravnotežen prema spolu, dobi i obrazovnom statusu ispitanika.

Postavljena su sljedeća pitanja:
1. Što od navedenog konzumirate?
2. Što od navedenog najčešće konzumirate?
3. Koliko često jedete čokoladu?
4. Koju vrstu čokolade preferirate?

Najčešće konzumirana kategorija slatkog programa su čokolade u tabli, koju konzumira 42,1% građana. Značajno manji broj ispitanika najčešće konzumira kekse (29,8%). Od ostalih kategorija slatkog programa najviše je ispitanika koji najčešće konzumiraju gume za žvakanje (11,5%), a ostale kategorije konzumira 5% ili manje građana.

Najveći udio građana konzumira čokoladu u tablama (79,6%) i kekse (75,9%) između svih kategorija slatkog programa. Manji broj građana konzumira čokoladice (49,4%), bombone (48,4%), gume za žvakanje (44%) te čokoladne namaze (42,6%). Nešto više od 30% ispitanika konzumira kategorije biskviti i vafli. 3,3% građana uopće ne konzumira kategorije iz slatkog programa.

Konzumenti čokolade u najvećem broju (43,4%) jedu čokoladu nekoliko puta tjedno, dok također značajan udio, 15,4%, čokoladu konzumira svaki dan. Nešto manje od jedne četvrtine (23,2%) konzumenata jede čokoladu jednom tjedno.

Preferirane vrste čokolade su tamna (23,3%) i čokolada s lješnjakom (22%), a 15,3% konzumenata preferira mliječnu čokoladu. Ostale vrste čokolade preferira manje od 10% konzumenata, uz napomenu da djeca mlađa od 16 godina nisu uključena u uzorak.

-
Martina Šoršak Susović, Business Development Manager, Hendal Market Research