IN STORE  in your country  
HRVATSKA
Vodič kroz kategoriju
18.03.2019.

Gazirano je još uvijek u modi

ANALIZA KATEGORIJE BEZALKOHOLNIH PIĆA

U posljednjih godinu dana, zaključno s prosincem 2018. godine, promatrajući vrijednosno, vodeća tri proizvođača nose 58,7% ukupne prodaje skupine bezalkoholnih pića.

Skupina kategorija bezalkoholnih pića obuhvaća gazirane sokove i pića, voćne (i povrtne) sokove i nektare, ledeni čaj te sokove u prahu. U 2018. g. (siječanj – prosinac) skupina kategorija bezalkoholnih pića zabilježila je rast vrijednosne prodaje, dok je količinski skupina stagnirala. U strukturi prodaje, količinski pad zabilježili su voćni sokovi i nektari te ledeni čajevi, dok ostale kategorije bilježe rast količinske prodaje.

Više od polovice vrijednosnog prometa skupine, točnije 53% nosi kategorija gaziranih pića, nepunu trećina prodaje pripada voćnim sokovima i nektarima, dok su gotovo podjednako zastupljeni ledeni čajevi i sokovi u prahu.

Promatrajući aspekt mjesta prodaje, polovica vrijednosne prodaje bezalkoholnih pića pripada hipermarketima i supermarketima, 42% vrijednosne prodaje nalazi se u tradicionalnim formatima, a 8% pripada kanalima benzinskih postaja i kioscima.

U posljednjih godinu dana, zaključno s prosincem 2018. godine, promatrajući vrijednosno, vodeća tri proizvođača nose 58,7% ukupne prodaje skupine bezalkoholnih pića, a oni su abecednim redom: Coca-Cola Company, Stanić Beverages i Vindija.

-
Izvor: Nielsen