IN STORE  in your country  
HRVATSKA
Vodič kroz kategoriju
25.11.2020.

PAPIRNA KONFEKCIJA

Hendal: Cijena i dalje bitna

Tekst je izašao u 89. InStore magazinu.

Pri izboru papirne konfekcije podjednaku važnost imaju mekoća, dobro upijanje i debljina proizvoda.

Istraživanje su proveli InStore magazin i agencija Hendal na nacionalno reprezentativnom uzorku građana Republike Hrvatske starijih od 16 godina.

Tijekom istraživanja provedena je stratifikacija po 6 regija i 4 veličine naselja uz slučajan odabir kućanstva i ispitanika unutar pojedinog kućanstva pri čemu je uzorak stanovništva uravnotežen prema spolu, dobi i obrazovnom statusu ispitanika.

Postavljena su sljedeća pitanja:
1. Kod kupovine papirne konfekcije (toaletni papir, kuhinjski ručnici) što vam je važnije:
2. Koliko slojeva ima papirna konfekcija koju kupujete?
3. Kakvu papirnu konfekciju kupujete najčešće?
4. Koje su vam od sljedećih karakteristika bitne kada birate papirnu konfekciju?
5. Za što sve u kućanstvu koristite kuhinjske ručnike?

Nešto više od jedne polovine građana papirnu konfekciju bira prema cijeni (58,2%), dok ih 41,8% redovito kupuje istu marku. Troslojne proizvode preferira većina građana (79%), dok ih 13,2% preferira dvoslojne. Mali broj građana preferira četveroslojne proizvode (6,9%), vrlo vjerojatno zbog njihove više cijene.

Pri izboru papirne konfekcije podjednaku važnost imaju mekoća (60,9%), dobro upijanje (56%) i debljina proizvoda (50%), dok vrlo mali broj ispitanika navodi izgled papira. No bez obzira na manju važnost izgleda, jasna je preferencija boje: tri četvrtine građana kupuje papirne proizvode bijele boje. Znatno manje građana kupuje papirnate proizvode u boji (14,1%) ili s uzorkom (11%).

Kuhinjski ručnici, kao najsvestraniji proizvod papirne konfekcije, podjednako se koriste u različite svrhe: brisanje kuhinjskih površina (84,4%), brisanje ruku (82,7%) te pri pripremanju obroka (80,6%).

Tekst je izašao u 89. InStore magazinu.

-
Autorica: Martina Soršak Susović, Business Development Manager, martina@hendal.hr