IN STORE  in your country  
HRVATSKA
Vodič kroz kategoriju
04.11.2020.

PREGLED KATEGORIJE MLIJEČNIH PROIZVODA

Hendal: Koji proizvod biramo?

Tekst je izašao u 88. InStore magazinu.

Mlijeko svakodnevno konzumira 46,5% ispitanika, dok ih 28,7% to čini nekoliko puta tjedno.

Istraživanje su proveli InStore magazin i agencija Hendal na nacionalno reprezentativnom uzorku građana Republike Hrvatske starijih od 16 godina.

Tijekom istraživanja provedena je stratifikacija po 6 regija i 4 veličine naselja uz slučajan odabir kućanstva i ispitanika unutar pojedinog kućanstva, pri čemu je uzorak stanovništva uravnotežen prema spolu, dobi i obrazovnom statusu ispitanika.

Postavljena su sljedeća pitanja:
1. Koje mliječne proizvode konzumirate?
2. Koje sve vrste mlijeka pijete?
3. Koliko često pijete mlijeko?
4. Preferirate li tekuće ili čvrste jogurte?
5. Preferirate li obične jogurte ili one s dodatkom probiotika?

Među mliječnim proizvodima najviše se konzumiraju sir (87,9%) i fermentirani proizvodi (85,1%). Nešto se manje konzumiraju mlijeko (77%), sirni i mliječni namazi (76,2%) te svježi sir (74,4%). Maslac konzumira 70,9% ispitanika, dok ih 68% konzumira vrhnje. Najmanji broj ispitanika konzumira mliječne deserte (44,1%). Nešto više od 2% ispitanika ne konzumira mliječne proizvode.

Osobe koje konzumiraju mlijeko, u najvećem udjelu konzumiraju trajno (81%), dok 37,9% konzumira svježe mlijeko.

Jedna petina ispitanika konzumira mlijeko s dodatkom okusa, dok ih nešto manje od 10% konzumira mlijeko sa smanjenim udjelom laktoze. Pri tome, 46,5% ispitanika svakodnevno konzumira mlijeko, dok ih 28,7% to čini nekoliko puta tjedno. Jedna četvrtina ispitanika mlijeko konzumira rjeđe: 13,4% nekoliko puta mjesečno, a 11,4% nekoliko puta godišnje.

Tekuće jogurte preferira 73,2% konzumenata jogurta, a nešto više od jedne četvrtine konzumenata te kategorije preferira čvrste jogurte (26,8%). Konzumenti preferiraju također standardne jogurte (68,8%) u odnosu na one s dodatkom probiotika (31,2%).

Tekst je izašao u 88. InStore magazinu.

-
Autorica: Martina Soršak Susović, Business Development Manager, martina@hendal.hr