IN STORE  in your country  
HRVATSKA
Vodič kroz kategoriju
15.06.2021.

SREDSTVA ZA PRANJE POSUĐA

NielsenIQ: S posuđem čista posla

U sredstva za pranje posuđa uključene su dvije kategorije, to su sredstva za ručno i sredstva za strojno pranje posuđa.

U 2020. godini (zaključno s prosincem 2020.) u odnosu na godinu prije, sredstva za pranje posuđa ostvaruju značajan rast vrijednosne i količinske prodaje.

Ako promatramo strukturu segmenta za pranje posuđa, onda ručno pranje posuđa sudjeluje sa 68% količinskog udjela, a 43% vrijednosnog udjela.

Strojno pranje posuđa količinski sudjeluje s 32%, a vrijednosno 57% u ukupnoj grupi kategorija za pranje posuđa.

Moderni formati, u koje su uključeni hipermarketi i supermarketi, ostvaruju 60% ukupne vrijednosne prodaje cjelokupne grupe sredstava za pranje posuđa, dok se preostalih 40% prodaje u tradicionalnim formatima, što su trgovine mješovitom robom (<300m2) i drogerije.

U razdoblju od posljednjih godinu dana, zaključno s prosincem 2020. godine, vodeća tri proizvođača nose 68% ukupne vrijednosne prodaje sredstava za pranje posuđa, a oni su abecednim redom Henkel, Procter&Gamble i Reckitt Benckiser.

Tekst je izašao u 94. InStore magazinu.

-
Autorica: Majda Babić, Client Executive, NielsenIQ