IN STORE  in your country  
HRVATSKA
Vodič kroz kategoriju
15.06.2021.

OGLAŠAVANJE TRAVANJ – SREDSTVA ZA PRANJE POSUĐA

Press Clipping: Koje su naše preferencije?

U nastavku donosimo kratki pregled oglašavanja trgovačkih lanaca u tiskanim medijima tijekom travnja 2021. s osvrtom na kategoriju sredstava za pranje posuđa.

Tijekom travnja zabilježili smo 193 oglasa trgovačkih lanaca u tiskanim medijima, a oglašavali su se sljedeći trgovački lanci: Boso, Branka, Djelo, Interspar, Jedinstvo, Kaufland, Kitro, Konzum, KTC, Lidl, Lonia, Sloga, Metro, Metss, Pemo, Plodine, PPK, Ribola, Robin, Strahinjčica, Studenac, Tommy, Trgocentar, Trgostil, Trgovina Krk i Victa.

Konzum i Lidl objavili su jednak broj oglasa – 24, a slijede ih PPK s 22, Tommy s 15 objavljenih oglasa te Boso i Metss s po 10 oglasa.

Za ostale lance zabilježen je jednoznamenkast broj objava, detaljan prikaz donosimo u nastavku.

Od tekućih deterdženata za pranje posuđa oglašavani su Čarli, Likvi, Jar i Pur – razne vrste, a od deterdženata za strojno pranje posuđa, oglašavani su Jar i Somat. Osim deterdženata, oglašavane su i Rekord spužve, krpe i žice.

Tekst je izašao u 94. InStore magazinu.

-
Autorica: Ana Šlat, Press Clipping d.o.o.