Kompanija je, u okviru obilježavanja 125 godina poslovanja u Velikoj Britaniji, lansirala dokumentarni serijal u kojem naglašava važnost lokalnih kvartovskih trgovaca.
Iza serijala pod nazivom „The Bosses“ stoje nagrađivani redatelj Ross Bolidai te fotografkinja iz National Portrait Galleryja, Serena Brown.
Serijal u fokus stavlja vlasnike malih trgovina mješovite robe – ljude koji „stoje u samom srcu britanske maloprodaje“, navodi se u priopćenju kompanije.
Šest kratkih dokumentarnih filmova prikazuje stvarne osobe iza pulta, dok istraživanje kompanije pokazuje da više od trećine Britanaca lokalnu trgovinu mješovite robe smatra neophodnim dijelom svakodnevnog života. Budućnost izgleda svijetlo za ovakve trgovine, budući da generacija Z troši više nego bilo koja druga dobna skupina u ovom prodajnom kanalu (u prosjeku 19,30 funti).
– Lokalni trgovci mnogo su više od prodavača; oni su graditelji zajednice i često prvi koji priskoče u pomoć kada je to najpotrebnije. Ovaj serijal osmišljen je kako bi prepoznao njihovu predanost i proslavio vrijednosti koje donose – ne samo u ekonomskom smislu, već i kroz povjerenje, brigu i povezanost koju svakodnevno njeguju. U CCEP-u smo ponosni što smo lokalni biznis, s 97% naših proizvoda proizvedenih u Velikoj Britaniji. Zajedno s timom od 750 terenskih prodajnih predstavnika, posvećeni smo tome da pomognemo trgovcima da se prilagode, rastu i nastave biti vitalna spona za ljude i zajednice koje opslužuju – izjavio je Stephen Moorhouse, izvršni direktor Coca-Cola Europacific Partners Velika Britanija.
Kako bi dodatno podržala lokalne trgovce, kompanija će svakome od vlasnika malih trgovina prikazanih u serijalu dodijeliti donaciju u peteroznamenkastom iznosu za lokalne projekte.
U serijalu su predstavljeni: Sunita Aggarwal, Spar, Leicester; Bobby Singh, BB Nevison, Pontefract; Keith Tomes, Costcutter, Swanage; Sophie Williams, Premier Broadway, Edinburgh; Kaual Patel, Nisa Local, Catford; Bay Bashir, Go Local Extra, Middlesbrough.
Serijal će biti promoviran putem OOH/DOOH oglašavanja, na društvenim mrežama te u nacionalnim i regionalnim medijima.
Foto: Coca-Cola Europacific Partners