FMCG RETAIL SUMMIT 2025
PAPILLON TRADE

Nizozemska: Jumbo lansira krumpir uzgojen metodama regenerativne poljoprivrede

Svijet

22.08.2025

Nizozemski trgovac postao je prva nacionalna maloprodajna mreža koja je predstavila regenerativno uzgojen krumpir porijeklom iz Nizozemske.

Ovaj krumpir dio je nove AGF linije proizvoda (krumpir, povrće i voće) pod nazivom „Van goede aarde“ („Iz dobre zemlje“). Svi proizvodi iz ove linije uzgajaju se na regenerativan način, uz poseban naglasak na bioraznolikost, zdravo tlo, štedljivu upotrebu vode i pametno upravljanje hranjivim tvarima, navodi se u priopćenju kompanije.

Regenerativni krumpir, s certifikatom „On the Way to PlanetProof“, bit će dostupan u pakiranju od 1,5 kg u 732 Jumbo trgovine u Belgiji i Nizozemskoj od sredine listopada, kao i online.

Ranije je Jumbo također postao prvi supermarket u Nizozemskoj koji je na tržište plasirao regenerativno uzgojenu mrkvu.

Kao obiteljska tvrtka, smatramo važnim pažljivo čuvati poljoprivredno zemljište kako bi današnje i buduće generacije mogle uživati u dobroj hrani s domaće zemlje. Regenerativna poljoprivreda savršeno se uklapa u našu strategiju da cijeli naš lanac svježih proizvoda učinimo održivim. Zahvaljujući angažmanu proizvođača, našim kupcima možemo ponuditi proizvode koji nisu samo ukusni, već i dobri za planet – izjavio je Tim Hehenkamp, direktor upravljanja kategorijama u Jumbu.

Iz kompanije podsjećaju i da oko 75% svježih proizvoda u Jumbu dolazi iz Nizozemske, a kupci ih mogu prepoznati po oznaci „Dichtbij“ („Blizu“) na ambalaži.

Dodatno, Jumbo se oslanja i na neovisne certifikate poput „Beter Leven“ (dodjeljuje ga Dierenbescherming), „On the Way to PlanetProof“ i „Biologisch“, koji su jasno istaknuti na pakiranju.


Foto: InStore