Nizozemski trgovac postao je prva nacionalna maloprodajna mreža koja je predstavila regenerativno uzgojen krumpir porijeklom iz Nizozemske.
Ovaj krumpir dio je nove AGF linije proizvoda (krumpir, povrće i voće) pod nazivom „Van goede aarde“ („Iz dobre zemlje“). Svi proizvodi iz ove linije uzgajaju se na regenerativan način, uz poseban naglasak na bioraznolikost, zdravo tlo, štedljivu upotrebu vode i pametno upravljanje hranjivim tvarima, navodi se u priopćenju kompanije.
Regenerativni krumpir, s certifikatom „On the Way to PlanetProof“, bit će dostupan u pakiranju od 1,5 kg u 732 Jumbo trgovine u Belgiji i Nizozemskoj od sredine listopada, kao i online.
Ranije je Jumbo također postao prvi supermarket u Nizozemskoj koji je na tržište plasirao regenerativno uzgojenu mrkvu.
– Kao obiteljska tvrtka, smatramo važnim pažljivo čuvati poljoprivredno zemljište kako bi današnje i buduće generacije mogle uživati u dobroj hrani s domaće zemlje. Regenerativna poljoprivreda savršeno se uklapa u našu strategiju da cijeli naš lanac svježih proizvoda učinimo održivim. Zahvaljujući angažmanu proizvođača, našim kupcima možemo ponuditi proizvode koji nisu samo ukusni, već i dobri za planet – izjavio je Tim Hehenkamp, direktor upravljanja kategorijama u Jumbu.
Iz kompanije podsjećaju i da oko 75% svježih proizvoda u Jumbu dolazi iz Nizozemske, a kupci ih mogu prepoznati po oznaci „Dichtbij“ („Blizu“) na ambalaži.
Dodatno, Jumbo se oslanja i na neovisne certifikate poput „Beter Leven“ (dodjeljuje ga Dierenbescherming), „On the Way to PlanetProof“ i „Biologisch“, koji su jasno istaknuti na pakiranju.
Foto: InStore