Summi1
Summit2

12. Marketing Summit: Kako je mrvica postala simbol veličine

NAJAVE

Srbija

11.03.2025

Dvanaestu godinu zaredom, u organizaciji InStore Srbija, biće održan Marketing Summit Beograd - centralna konferencija o marketingu FMCG brendova & usluga. Iskoristite ovu sjajnu priliku i dođite 25. marta u Sava Centar.

Više informacija možete pronaći na www.marketing-summit.rs

Ponosno najavljujemo našeg sjajnog govornika - Ognjen Lazić, marketing & commercial excellence director, Bambi.


Šta ćemo čuti?

Kako je mrvica postala simbol veličine

Ovo je inspirativna priča o tome kako kreativnost, empatija i lični primer mogu preoblikovati marketing strategije i doneti uspeh čak i u najtežim vremenima.

Saznaćete:

KAKO JE TEKAO KREATIVNI PROCES: Od intenzivnog brifiranja do finalnog rešenja!
INOVACIJA/INSPIRACIJA: Kako osmisliti komunikaciju koja prenosi emociju i podršku u samo nekoliko reči?
AUTENTIČNOST: Zašto je iskrenost ključna u marketingu i kako je primeniti? Kako lideri svojim primerom edukuju, inspirišu i motivišu zajednicu?
IZAZOVI I REŠENJA: Kako se suočiti sa tržišnim pritiscima i neočekivanim promenama? 


O GOVORNIKU

Ognjen Lazić, direktor marketinga i COMEX-a u kompaniji Bambi, zadužen je za razvoj brendova, portfolija i inovacija, kreirajući strategije usmerene ka različitim tržištima i razvoju kategorija.

Pre toga, pet godina je bio na poziciji finansijskog direktora kompanije Bambi, gde je igrao ključnu ulogu u rastu i razvoju kompanije, vođenju post-akvizicionog procesa sa Coca-Cola Hellenic grupacijom i uvođenju digitalnih i finansijskih inovacija.

Sa bogatim iskustvom u marketingu, trgovini i finansijama, jedan je od glavnih pokretača razvoja i uspeha jednog od omiljenih domaćih brendova.


KOJU TEMU BIRATE?

Ovogodišnji Marketing Summit donosi jedinstven koncept:
Prvi deo programa - zajednička inspiracija.
Drugi deo programa - birate svoju tematsku salu:
RETAIL MEDIA
SHOPPER MARKETING
CENOVNA POLITIKA
Vidimo se 25. marta u Beogradu!
Saznajte više na: www.marketing-summit.rs


AGENDA 2025

MAIN STAGE

Ognjen Lazić, marketing & commercial excellence director, Bambi
Inspiracija: Kako je mrvica postala simbol veličine

Goran Sovilj, co-founder i direktor prodaje, GMD Solutions
GMD Solutions – Sve u 1! Kako do savršenog rešenja za promocije u maloprodaji i FMCG sektoru?

Marta Janjić, Client Sales Executive, NielsenIQ
Globalno i regionalno pozicioniranje brendova prema potrošaču u Srbiji pod pritiskom cena

Stjepan Mađarčević, regionalni CPG partnership manager, Wolt (CRO, SRB, SLO)
Kako Wolt Ads povezuje brendove s kupcima i povećava prodaju

Vesna Marđonović, Stars Adriatic, Slovenija
Tajne uspešnog media mixa: Od izbora agencije do analize rezultata

Momčilo Radovanović, Strategic Manager, Google, Irska
Strategije za rast: Put Google AI to Work for You

Vesna Matijević, Consumer Insight Director, Ferrero, USA
Od ideje do uticaja: Kreiranje integrisanih marketinskih kampanja

Milan Bjeloglav, general manager, CBS Systems
AI + napredna analitika u praksi: Pouzdani i brzi uvidi za brendove i trgovce

SALA 1: RETAIL MEDIA

Aleksandar Petković, President of Retail Media Committee, IAB Srbija
Head of marketing, WMG Products & Services
Retail Media: Nadolazeći standard za FMCG brendove u Srbiji i kako ga iskoristiti?

Vesna Marđonović, Stars Adriatic, Slovenija
Retail media vs. klasični mediji: Ključne razlike, prednosti i budućnost oglašavanja u industriji maloprodaje

Marijana Agić Molnar, CEO, Direct Media United Solutions
Podaci & Retail media - priča sa happy end-om

PANEL:
Retail Media u Srbiji: Izazov i šansa za FMCG brendove u novoj eri oglašavanja
moderator: Nikola Kostoski, Chief Marketing and Customer Officer, Dr.Max Srbija
razgovor vodi sa prethodnim govornicima

SALA 2: SHOPPER MARKETING

Marina Mateković, Marketing & Format Development Director, Delhaize Serbia
Retail Restart: Da li smo spremni za maloprodaju budućnosti?

Filip Kadović, Promogation startup
Irena Pavlović, Promogation startup 
Kako Shopper Marketing evoluira uz digitalizaciju na mestu prodaje? Pilot projekat u “Sinagogi”

Dobrinka Vićentijević, shopper insights director, EyeSee
Shopper 2.0: Tehnologija koja menja pravila igre

Mario Milovanović, shopper experience marketing director Europe OU, the Coca-Cola Company
Budućnost Shopper Marketinga – izrada strategije i komunikacije na mestu prodaje

SALA 3: CENOVNA POLITIKA

Kristijan Matijašević, Direktor, Abnormal agency
Mudrost u određivanju cena: Optimizacija vrednosti i količine za rast prodaje

Slavica Lalović, senior brand manager, Jaffa
Optimalna cenovna strategija za FMCG proizvode
Kako proizvođači mogu da pronađu balans između konkurentnosti i profitabilnosti

Kosta Greci, marketing director, DIS market Srbija
Promocije koje povećavaju lojalnost potrošača
Kako trgovci dizajniraju promotivne kampanje koje stvaraju dugoročnu vrednost

Dušan Grujić, Managing Director, Retail Zoom
Cene i promocije na testu: Kako strategije oblikuju kupovne navike i prodajne rezultate?


Prijavite se danas [www.marketing-summit.rs] i iskoristite pun potencijal Marketing Summit-a 2025!

VIŠE INFORMACIJA & PRIJAVA NA ZVANIČNOJ STRANICI www.marketing-summit.rs