Summi1
Summit2

Effie Srbija dobija novo rukovodstvo - formiran novi Organizacioni odbor

AKTUELNO

Marketing

20.11.2025

Upravni odbor International Advertising Association (IAA Serbia) ove nedelje je imenovao članove Organizacionog odbora Effie Awards, koji će ovim takmičenjem rukovoditi u naredne četiri godine.

Effie Organizacioni odbor predstavlja najviši organ Festivala i zadužen je za rukovođenje čitavim programom, poput određivanja kalendara, izbora članova Žirija, ali i nadgledanja svih drugih segmenata Festivala – sponzorstava, edukacije, organizacija svečane ceremonije itd.

Članovi OO Effie Awards Serbia 2025 – 2029. su:

  • Bušić Sanja, Marketing Director, PepsiCo South East Europe and Baltics
  • Đorđević Aleksandar, Chief Innovation & Strategy Officer, Media Operations, AMA Group
  • Egelja Ljubiša, Head of Marketing and Communications, OTP Banka
  • Filipović Nataša, Managing Director, Ovation
  • Golub Zoran, Komercijalni direktor, Atlantic Grand
  • Inić Strahinja, Group Brand Manager, Bambi
  • Jovanović Aleksandar, Strategy & Investment Director, OMD
  • Landauer Desanka, Head of Marketing & Communications, McDonald’s Srbija
  • Marković Ana, Digital Media Director, WMG
  • Milkić Andreja, Group Account Director, Leo Burnett
  • Simić Dušan, Chief Marketing Officer, Mercury Solution
  • Todorović Dragana, Team Leader for Media, A1 Srbija
  • Vlatković Ivan, Vice President, Pink Media Group

Izbor članova Effie Organizacionog odbora usklađen je sa međunarodnim Effie smernicama koje nalažu da on mora biti reprezentativan u smislu prisustva predstavnika globalnih, regionalnih i lokalnih kompanija, odnosno agencija i medija. Osim toga, u novom OO su i predstavnici kompanija i agencija koje su u prethodne četiri godine prijavljivale najveći broj radova, odnosno ulazile u finale takmičenja i osvajale nagrade.

Kao i prethodnih godina, planirano je da Effie sezona zvanično bude otvorena u januaru, a da svi materijali neophodni za prijavu radova budu dostupni na zvaničnom Effie sajtu 22. decembra. U obzir će dolaziti kampanje kreirane u periodu od 1. januara do 31. decembra 2025. godine.

Priredila: InStore redakcija
Foto: IAA Srbija