Summi1
Summit2

Specijalno izdanje – 100 Must Have proizvoda na policama trgovaca u Srbiji 2022.

NAJAVE

Srbija

16.12.2021

Četvrto specijalno izdanje 100 Must Have proizvoda na policama trgovaca u Srbiji - u štampu ide 25.01.2022.

U okviru četvrtog specijalnog izdanja 100 Must Have proizvoda biće dostupna istraživanja renomiranih agencija:

Focus - Gfk - Ipsos - Kantar - Mediana - NielsenIQ - Nielsen - Retail Zoom - Smart Plus Research - Spark Analytics - Valicon

Ispravan asortiman proizvoda jedna je od najvažnijih, ali i najzahtevnijih koraka koje treba učiniti u maloprodaji, kako bi potrošač, koji je u fokusu svih učesnika u lancu proizvodnje i plasmana proizvoda, bio zadovoljan.

Stoga je cilj ovog izdanja - prezentacija najjačih proizvoda na FMCG tržištu u Srbiji, kao preporuka za obaveznu ponudu i postavljanje na policama.

Na osnovu brojnih istraživanja koja smo dobijali tokom cele 2021. od vodećih agencija u Srbiji, došli smo do značajnih informacija za proizvođače o tome šta potrošači vole, žele, koju vrstu proizvoda, koju ambalažu, gramažu, ukuse i slično. Svi proizvođači koji se vide kao lideri u svojim kategorijama trebalo bi da se uključe u ovaj projekat i uvrste svoj proizvod ili više njih u katalog TOP 100 proizvoda koje svaki trgovac treba da ima na policama u 2022.

-

Osnovne informacije o specijalnoj ediciji:

  • Distribucija: na adrese svih trgovačkih lanaca i drugih primaoca InStore magazina
  • Broj strana max. 180
  • Vodič koji koriste trgovci u radu tokom cele godine
  • Prikaz 20+ kategorija i 210 podkategorija
  • Istraživanje renomiranih svetskih agencija
  • Prepoznatljivost vodećih brendova kod trgovaca
  • Potvrda vodećih brendova u kategoriji
  • Podrška prodajnom timu

-

KONTAKT

Bojan Đurović
bojan@instore.rs
+381 63 345 810

Mirjana Ivanković
mirjana@instore.rs
+381 69 1122460

Dejan Novosel
dejan@instore.rs
+381 63 1041498