Summi1
Summit2

Dejan Radulović, CM Medius: Uvek se trudimo da ponudimo najnovije i najkvalitetnije proizvode na našim policama, kao i njihovu kontinuiranu dostupnost

SPECIJALNO IZDANJE 100 MUST HAVE PROIZVODA ZA 2022.

Srbija

18.01.2022

U pripremi četvrto specijalno izdanje InStore magazina - 100 MUST HAVE proizvoda na policama 2022, koje izlazi krajem januara

U susret specijalnom izdanju 100 Must Have proizvoda na policama 2022, pitali smo menadžere kategorija trgovačkih lanaca na koji način donose odluke o tome koje će proizvode da uvrste u asortiman i u kojoj meri im u toj odluci pomaže specijalno izdanje 100 Must Have proizvoda.

U nastavku, pročitajte kako Dejan Radulović, menadžer kategorije u kompaniji Medius, kreira asortiman koji vodi:

Odluku koji artikli će biti deo asortimana donosim prevashodno prateći želje i potrebe potrošača, analizirajući i prateći trendove i ponude na tržištu. Takođe, jedan od važnijih kriterijuma je vrhunski kvalitet i što raznovrsnija ponuda proizvoda i, naravno, srazmeran odnos cene i kvaliteta koji nudimo našim vernim potrošačima.

Pored osnovnog asortimana, i već prepoznatih artikala i brendova, kontinuirano ulistavamo nove proizvode, obogaćujući asortiman novim kategorijama, kao što su proteini, proteinski napici i slični proizvodi, koji su sve popularniji na našem tržištu.

Veoma je važno za posao menadžera da uvek ima nove ideje, kao i pravovremene informacije, pomoću kojih ostvaruje konkurentnost na tržištu, što kompanija Medius dugi niz godina uspeva.

Uvek se trudimo da pružimo najbolju uslugu, najnovije i najkvalitetnije proizvode na policama naših marketa, kao i kontinuiranu dostupnost istih.

U povećanju informisanosti, veliki značaj imaju kako štampani tako i elektronski mediji. Izdvojio bih, pre svega, najznačajnije - InStore magazin, kao i njihovo specijalno izdanje 100 Must Have proizvoda na policama, koji nam pružaju dodatni uvid u najnovije trendove, omogućavajući nam da lakše odgovorimo na sve zahteve i da uvek budemo upoznati sa celokupnom situacijom na tržištu.

-

Cilj: Prezentacija najjačih proizvoda na FMCG tržištu u Srbiji, kao preporuka za obaveznu ponudu i postavljanje na policama. Na osnovu brojnih istraživanja koja smo dobijali tokom cele 2021. od vodećih agencija u Srbiji, došli smo do značajnih informacija za proizvođače o tome šta potrošači vole, žele, koju vrstu proizvoda, koju ambalažu, gramažu, ukuse i slično. Svi proizvođači koji se vide kao lideri u svojim kategorijama trebalo bi da se uključe u ovaj projekat i uvrste svoj proizvod ili više njih u katalog TOP 100 proizvoda koje svaki trgovac treba da ima na policama u 2022.

Osnovne informacije o specijalnoj ediciji:

  • Distribucija: na adrese svih trgovačkih lanaca i drugih primaoca InStore magazina
  • Broj strana max. 180
  • Vodič koji koriste trgovci u radu tokom cele godine
  • Prikaz 20+ kategorija i 210 podkategorija
  • Istraživanje renomiranih svetskih agencija
  • Prepoznatljivost vodećih brendova kod trgovaca
  • Potvrda vodećih brendova u kategoriji
  • Podrška prodajnom timu

-

KONTAKT

Bojan Đurović
bojan@instore.rs
+381 63 345 810

Mirjana Ivanković
mirjana@instore.rs
+381 69 1122460

Dejan Novosel
dejan@instore.rs
+381 63 1041498