Velika nam je čast što smo preko jednog kupca za kojeg radimo robnu marku ušli u njihove trgovine. Trenutno imamo narudžbe za Meksiko, a do kraja godine ćemo ostvariti prodaju i za SAD, Južnu Koreju, Australiju i Novi Zeland. Kako bi uspeli poslovati s tako zahtevnim kupcem, potrebno je imati vrhunski proizvod, a to smo ostvarili kroz naše premium proizvode, u ovom slučaju kettle chips, rekao je Popović.
Objašnjavajući koliko ovaj posao znači jednoj hrvatskoj kompaniji, Popović je dodao da je prilika za hrvatske proizvođače na svetskom tržištu u prodaji proizvoda najboljeg kvaliteta, gde i cena proizvoda otvara mogućnosti za bolje poslovanje, a time i dalji razvoj.
On je naglasio da su cene pojedinih sirovina nekoliko puta veće nego ranije, kao i da je još jedan od problema sa kojim se domaći proizvođači suočavaju pitanje ambalaže.
Kanaan je 2021. godine ostvario prihode u iznosu od 22,65 miliona evra, a u 2022. godini prihodi su im narasli oko 20 posto u odnosu na godinu ranije, na 27 miliona evra, najviše zbog rasta cena i prodaje premium proizvoda sa snažnim rastom izvoza zbog otvaranja novih tržišta.
Za ovu godinu cilj nam je dalja stabilizacija poslovanja i ulaganje u energiju i proizvodnju. Ulažemo u skladišne kapacitete, najviše za temeljne sirovine, u proizvodnju i kapacitete pakovanja i proizvodnju energije kako bismo pratili zahteve kupaca, snižavali troškove i osigurali se protiv budućih tržišnih šokova, zaključio je Popović.
Izvor: Lider
Foto: Kanaan