Na događaju su se okupili domaći i svetski brendovi, mali i srednji preduzetnici i proizvođači, kao i partneri sa kojima je Wolt Market uspostavio čvrstu saradnju, a čiji se proizvodi nude na Wolt platformi.
Kristijan Popović, generalni direktor Wolt Marketa za Srbiju, Češku i Slovačku govorio je o značaju zajedničkog rasta.
Wolt Market svakodnevno raste zahvaljujući bliskoj saradnji sa dobavljačima, distributerima i trgovcima, čija posvećenost i brzina prilagođavanja tržištu omogućavaju da kupcima ponudimo kvalitetan i raznovrstan asortiman. Dosadašnji uspesi tek su početak – zajedno gradimo modernu maloprodaju za savremenog potrošača, a posebnu zahvalnost dugujemo našem timu saradnika i partnera, bez kojih ovi rezultati ne bi bili mogući, izjavio je Popović.
Prosečan stanovnik Srbije godišnje odlazi u prodavnicu 298 puta, što značajno oduzima dragoceno vreme koje bi mogao da provede sa porodicom ili se posveti hobijima i interesovanjima. Ovi česti odlasci u prodavnice često se svode na čekanje u redovima, pretraživanje polica i prevoz kupljenih namirnica, što može biti iscrpljujuće i vremenski zahtevno. Uz Wolt i Wolt Market, korisnici mogu znatno smanjiti broj odlazaka u prodavnicu.
Wolt Market olakšava svakodnevicu kupcima omogućavajući im da obave kupovinu za manje od pet minuta iz udobnosti svog doma i da im porudžbina stigne na kućnu adresu u roku od pola sata, onda kada to najviše odgovara. Na taj način pružamo im više vremena za porodicu i aktivnosti koje su im važne. Našim partnerima otvaramo novi prodajni kanal sa brzim isporukama i brojnim mogućnostima za vidljivost kod kupaca. Cilj nam je da kupci imaju virtuelni tržni centar na dohvat ruke. Srbija je već blizu tog cilja zahvaljujući brojnim partnerima u prehrambenom, farmaceutskom i beauty sektoru, a širenje i inovacije nastavićemo i u 2025. godini, istakao je Athanasios Bilalis, Global Head of Wolt Marketa.
Wolt je takođe uveo inovacije poput Wolt Ads platforme, koja predstavlja spajanje aplikacije sa proizvodima i korisnicima, komunicirajući artikle kroz različite alate koji su na raspolaganju.
Wolt Ads pruža našim partnerima jedinstvenu priliku da dosegnu ciljnu publiku u pravom trenutku. Ovo nije samo dodatni kanal za oglašavanje, već alat koji našim partnerima omogućava maksimalni domet u komunikaciji, kao i da pošalje ključne poruke koje stižu do korisnika u pravo vreme i na pravi način, naveo je Stjepan Mađarčević, regionalni menadžer za partnerstva sa brendovima široke potrošnje.
Prvi put je održan i Vendor awards - svečana dodela priznanja u sklopu čega su prepoznati partneri koji su se posebno istakli tokom godine. Coca-Cola HBC dobila je priznanje za najinovativnijeg partnera u korišćenju marketinških alata Wolt platforme, a u kategoriji najvećeg unapređenja procesa isporuke i održavanja zaliha nagrada je pripala kompaniji Knjaz Miloš. Nagrada "Service brilliance" dodeljena je kompaniji AWT International kao dobavljaču za najbolji nivo usluge u 2024. godini. Nelt je nagrađen za najdoslednijeg partnera u marketinškim kampanjama, dok je kompanija Frikom prepoznata kao šampion u promocijama proizvoda. USAID/ACDI VOCA je prepoznat kao partner koji je dao doprinos kroz projekat “velikiMali” kojim je više od 100 artikala malih proizvođača našlo put do svojih potrošača, kroz Wolt Market.
Izvor: InStore
Foto: Wolt