Juniper Research predviđa da će tržište konverzacijske umjetne inteligencije rasti s 14,6 milijardi dolara u 2025. godini na više od 30 milijardi dolara do 2029. godine
Globalna cloud komunikacijska platforma Infobip proglašena je liderom među 22 kompanije na Juniper Research Conversational AI Leaderboardu 2025. Kako u izvještaju stoji, „Infobipova snaga i iskustvo u području razmjene poruka omogućuje mu da se pozicionira kao ključni igrač u implementaciji konverzacijske umjetne inteligencije širom kanala razmjene poruka“.
Conversational AI Leaderboard, inače, ocjenjuje kompanije prema faktorima poput kapaciteta i sposobnosti, proizvoda i pozicioniranja te prisutnosti na tržištu.
Prema Juniper Researchu, Infobipov AI Hub, sa svojim naprednim analizama i generativnim AI značajkama u portfelju, bit će ključ za Infobipov rast na tržištu. Infobip, sa svojom bazom klijenata, ima potencijal širenja rješenja za razmjenu poruka u područje konverzacijskih AI usluga.
Izvještaj naglašava Infobipov rast u Sjevernoj Americi i Zapadnoj Europi kao ključan za uspjeh konverzacijske umjetne inteligencije, u skladu s očekivanim rastom te tehnologije u 2025. godini.
Molly Gatford, viša istraživačka analitičarka u Juniper Researchu, izjavila je: „Infobip ostvaruje visoke ocjene u svim područjima: kapacitet, sposobnost, proizvod, pozicioniranje i prisutnost na tržištu. Implementacija Infobipovog AI Huba, njegovih generativnih AI rješenja i širenje u ključnim regijama, poduprijet će njegov rast na tržištu konverzacijskog AI-ja“.
Juniper Research predviđa da će tržište konverzacijske umjetne inteligencije rasti s 14,6 milijardi dolara u 2025. godini na više od 30 milijardi dolara do 2029. godine, što će biti potaknuto tehnološkim napretkom, nižim troškovima i rastućoj potražnji. Agentni AI će poboljšati automatizaciju, unaprijediti razmjenu poruka, personalizaciju i sigurnost.
Silvio Kutić, glavni izvršni direktor Infobipa, dodao je: „Juniper Research naglašava našu predanost pružanju naprednih usluga, prepoznajući Infobip kao lidera na tržištu konverzacijskog AI-ja. Nudimo omnichannel razmjenu poruka preko različitih komunikacijskih kanala i SaaS aplikacija, uključujući putem AI Hub-a, platforme podataka o kupcima (People CDP), te naših rješenja Conversations, Moments i Answers. S obzirom na rast AI-a u 2025. godini, nastavljamo s inovacijama i pružanjem usluga koje osiguravaju personalizirana rješenja za poduzeća“.
Cijeli je report dostupan na linku.