Lansiranjem novog brenda Nice to Save Food, Coop je postao prvi trgovac u Švicarskoj koji je predstavio prehrambene proizvode napravljene od neiskorištenih nusproizvoda.
Asortiman Nice to Save Food fokusiran je na sastojke koji su prije bili zanemareni u prehrambenoj industriji i dolaze iz tokova nusproizvoda. Tu spadaju sirovine kao što su okara (nusproizvod proizvodnje tofua i napitaka od soje) i zobene mekinje koje nastaju tijekom prerade zobi i zobenog brašna.
Namirnice su visoke kvalitete i bogatog okusa, pune vrijednih nutrijenata i mogu se koristiti na razne kulinarske načine. Iskorištavanjem tih nusproizvoda, Coop se bori protiv bacanja hrane, otkrivajući potencijal ovih zanemarenih sastojaka, stoji u priopćenju tvrtke.
Prvi proizvod u asortimanu bit će organska okara, a asortiman će se stalno širiti i uskoro će uključiti i Milky & Dark Fusion čokoladu od čokoladnih nusproizvoda.
Privatna robna marka razvijena je u suradnji s tvrtkom Betty Bossi, poznatom po aparatima za kuhanje i knjigama recepata.
Izvor: InStore
Fotografija: Coop Švicarska