Neto prodaja tvrtke u drugom tromjesečju financijske 2025. godine porasla je za 9% na 2,7 milijardi USD, zahvaljujući akviziciji Sovos Brandsa. Organska neto prodaja smanjila se za 2% na 2,4 milijarde USD.
Bruto dobit porasla je sa 776 milijuna USD na 819 milijuna USD, dok je bruto profitna marža iznosila 30,5% u usporedbi s 31,6% u prethodnom razdoblju.
Prilagođena bruto dobit porasla je na 815 milijuna dolara sa 772 milijuna dolara, dok je prilagođena bruto profitna marža pala za 100 baznih bodova na 30,4%.
EBIT je porastao na 327 milijuna dolara sa 317 milijuna dolara, dok je prilagođeni EBIT porastao za 2% na 372 milijuna dolara.
Zarada po dionici pala je na 0,58 USD u usporedbi s 0,68 USD u prethodnom kvartalu, dok se prilagođena zarada po dionici smanjila za 8% na 0,74 USD.
Zarada u drugom tromjesečju bila je u skladu s našim očekivanjima, unatoč dinamičnom poslovnom okruženju. S obzirom na slabosti u nekim od naših kategorija grickalica, očekivano sekvencijalno poboljšanje prihoda nije se ostvarilo tijekom tromjesečja, a sada imamo malo opreznija očekivanja za drugu polovicu godine. Međutim, i dalje smo uvjereni u svoju sposobnost uspješnog snalaženja u trenutnom potrošačkom okruženju, zahvaljujući našem portfelju robnih marki, talentiranom timu i dokazanom uspjehu u postizanju ciljeva. Imamo čvrste temelje za dugoročno održiv, profitabilan rast i povrat ulaganja za naše dioničare, rekao je Mick Beekhuizen, predsjednik i izvršni direktor Campbella.
Izvor: InStore
Fotografija: The Campbell's Company