Grupa Studenac pokrenula je Stu.Klub - program vjernosti za slovenske potrošače koji kupuju u Stu.Marketima.
Program uključuje popuste za prvu kupnju, rođendanske popuste, kao i popuste za umirovljenike te razne druge pogodnosti koje će dodatno poboljšati iskustvo kupaca u Sloveniji, objavila je tvrtka na svom LinkedIn profilu.
Podsjetimo, Studenac je u srpnju prošle godine najavio preuzimanje lanca Kea sa sjedištem u Šentjuru. Kea u svojoj mreži ima 31 trgovinu na području Celja, Maribora, Prekmurja i Primorja. Prosječna veličina trgovine je 250 četvornih metara. U 2023. Kea je ostvarila prihod od gotovo 50 milijuna eura.
U studenom, nakon preuzimanja slovenskog lanca, tvrtka je otvorila prvu trgovinu u Sloveniji pod novom zastavom - StuMarket, a od tada je otvoreno još pet trgovina ovog formata.
Ovo lansiranje dolazi u posebnom trenutku za našu trgovinsku mrežu u Sloveniji - približavamo se broju od 40 trgovina, uključujući trgovine Kea koje smo preuzeli u rujnu prošle godine i 6 novootvorenih Stu.Marketa. Time smo napravili prve korake izvan granica Hrvatske te nastavili rasti i na regionalnom tržištu, poručuju iz tvrtke.
Iz tvrtke dodaju kako je ovaj projekt samo jedan u nizu pokazatelja odlične suradnje u Studencu na relaciji Hrvatska-Slovenija, zahvaljujući kojoj tvrtka već u prvih šest mjeseci bilježi rezultate na koje je ponosna.
Izvor/Foto: Studenac/LinkedIn