POSAO.HR OŽUJAK
POSAO.HR OŽUJAK

Španjolska: Makro proširuje svoju ponudu robne marke s 406 novih proizvoda

Svijet

18.03.2025

Makro, dio Metro AG grupe, nastavlja s unapređenjem gastronomske ponude i jačanjem asortimana vlastitih brendova lansiranjem 406 novih proizvoda.


Među novim proizvodima najviše inovacija zabilježeno je u kategorijama smrznutog i svježeg mesa te u području profesionalnog kuhinjskog posuđa i opreme.

Iza velikog broja novih proizvoda stoji tim Planta Thinko centra koji je tvrtka otvorila 2022. godine. Tijekom prošle godine u ovom je centru testirano 165 proizvoda, od kojih je više od stotinu modificirano radi poboljšanja kvalitete, stoji u priopćenju tvrtke.

Uz lansiranje novih proizvoda, tvrtka trenutno ima više od 6000 proizvoda pod robnim markama Metro Chef, Metro Professional, Metro Premium, Rioba i Aro, koji su u prošloj godini činili više od 38% ukupne prodaje Makra.

To je povećanje od dva postotna boda u usporedbi s prethodnom godinom, kada je Makro Spain postao prva podružnica Metroa koja je premašila cilj prodaje vlastite marke dosegnuvši 35% ukupne prodaje do 2030. godine.

Razlog zašto svake godine pojačavamo ponudu vlastitih robnih marki je ponuditi restoranima 100% veleprodajnu, inovativnu ponudu koja zadovoljava njihove specifične potrebe. Dodatno, naši brendovi pridonose ekonomskoj održivosti naših kupaca s konkurentnim i stabilnim cijenama, rekao je Enrique Díaz, direktor vlastitog brenda Makro.

Izvor: InStore
Fotografija: Makro