Poljski trgovac planira proširiti svoju prisutnost u segmentu maloprodajnih medija lansiranjem novog alata pod nazivom Żabka Ads.
Riječ je o alatu koji oglašivačima omogućuje učinkovito dosezanje milijuna kupaca koji svakodnevno kupuju u trgovinama Żabka, stoji u priopćenju tvrtke.
Uz Żabka Ads oglašivačima omogućujemo povećanje učinkovitosti kampanja za promociju novih proizvoda, promotivnih aktivnosti i pričaonica izravno na prodajnom mjestu. Żabka oglasi mogu biti atraktivan oblik promocije ne samo za robne marke široke potrošnje, već i za tvrtke iz drugih sektora, kao što su streaming platforme, rekao je Paweł Grabowski, direktor Żabka Nano and Autonomous Solutions.
Kako objašnjava tvrtka, zahvaljujući dobro razvijenoj infrastrukturi digitalnih medija, kojih već ima više od 1500, korisnici će na ekranima moći vidjeti ne samo ponudu proizvoda, već i informacije o uslugama, događanjima ili društvenim akcijama.
Kampanje će se moći provoditi na nacionalnoj i lokalnoj razini, a oglašivači će dobiti preporuke kako učinkovito doprijeti do svojih kupaca. Preporuke se pripremaju na temelju konsolidiranih podataka o prodaji iz više od 11.000 trgovina.
Dodatno, statistika iz aplikacije Żappka daje opće podatke o strukturi kupaca u smislu demografije i vremena kupnje.
Izvor: InStore
Fotografija: Żabka