Počeo je dvanaesti Marketing Summit Belgrade, koji se i ove godine održava u beogradskom Sava centru, u dvorani Immersive.
Središnja konferencija o marketingu FMCG brendova okupila je govornike i sudionike iz svijeta marketinga.
Ove godine fokus konferencije je na istraživanju, medijskom miksu, digitalnom razvoju, shopping marketingu, politici cijena, inspiraciji, ali i maloprodajnim medijima.
Događaj je započeo na glavnoj pozornici, a zatim će prostor biti podijeljen u tri tematske sobe: Retail Media, Shopper marketing i politika cijena.
Ovogodišnji koncept obuhvaća velik broj tema i rekordan broj govornika. Više o programu i konferenciji možete pročitati OVDJE.
Sudionici mogu odabrati prezentacije koje odgovaraju njihovim interesima i potrebama. Konferenciju također snimamo, tako da će svi imati priliku odgledati i prezentacije iz drugih sala.
Konferencija, koju organizira InStore Srbija, okuplja predstavnike najznačajnijih kompanija koje posluju u FMCG sektoru (maloprodaje, proizvođači, distributeri...), kao i pratećih industrija (IT industrija, digitalne platforme, agencije...).
Marketing Summit namijenjen je direktorima i voditeljima marketinga i brendova, marketinškim stručnjacima, ali i svima koji žele čuti nešto novo i unaprijediti svoje vještine i znanja u ovom području.
Stručnjaci Marketing Summita koji ove godine imaju predavanja:
Momčilo Radovanović, Strategic Manager, Google, Irska
Mario Milovanović, Shopper Experience Marketing Director Europe OU, The Coca-Cola Company
Vesna Matijević, Consumer Insight Director, Ferrero, USA
Nikos Syrios, Advertising Sales Manager CEE, Rakuten Viber
Nikola Kostoski, Chief Marketing and Costumer Officer, Dr. Max
Slavica Lalović, senior brand manager, Jaffa
Ognjen Lazić, marketing director, Bambi
Vesna Marđonović, Stars Adriatic, Slovenija
Dobrinka Vićentijević, shopper insights director, EyeSee
Kosta Greci, marketing director, DIS market Srbija
Goran Sovilj, Co-founder & Sales Director, GMD Solutions
Marta Janjić, Client Sales Executive, NielsenIQ
Aleksandar Petković, President of Retail Media Committee, IAB Srbija & Head of marketing, WMG Products & Services
Dušan Grujić, Managing Director, Retail Zoom
Marijana Agić-Molnar, CEO, Direct Media United Solutions
Milan Bjeloglav, General Manager, CBS System
Marina Mateković, Marketing & Format Development Director, Delhaize Serbia
Stjepan Mađarčević, Regional CPG Partnership Manager, Wolt
Filip Kadović, co-founder, Promogation
Irena Pavlović, co-founder, Promogation
Kristijan Matijašević, Direktor, Abnormal agency