Talijanski maloprodajni lanac ulazi u partnerstvo s distributerom iz Istočne Europe, tvrtkom Cortelazzi, kako bi izvozio svoje robne marke u Češku, Slovačku i Mađarsku, prema izvještaju magazina Gdoweek.
Iskustvo i razvijena mreža tvrtke Cortelazzi u ovom regionu osigurat će trgovcu pristup tržištu za njegove brendove, uključujući Cuore dell’Isola, La Rosa dei gusti i Piaceri Italiani.
Partnerstvo s tvrtkom Cortelazzi prirodan je korak u strategiji širenja naše grupe. Zahvaljujući ovoj suradnji, donosimo autentične okuse i vrhunski kvalitet naših robnih marki na nova tržišta, učvršćujući vezu s potrošačima koji već cijene tradiciju i umjetnost dobre talijanske hrane, izjavio je Giangiacomo Ibba, izvršni direktor tvrtke Crai.
Ovo partnerstvo predstavlja važan trenutak u povijesti naše tvrtke. Proizvodi brenda Crai savršeno predstavljaju suštinu istraživanja, tradicije i talijanske izvrsnosti koju već desetljećima promičemo u Istočnoj Europi, dodao je Ernando Cortelazzi, predsjednik tvrtke Max Food – Cortelazzi – SE.
Proizvodi Crai bit će predstavljeni u posebnim zonama unutar trgovina Cortelazzi, uz istaknute brend prezentacije i promocije prilagođene svakoj liniji proizvoda. Dodatno, odabrani Crai proizvodi bit će integrirani u Cortelazzijev program lojalnosti.
Osim distribucije, suradnja uključuje i sveobuhvatnu marketinšku strategiju koja obuhvaća OOH oglašavanje, radijske reklame, letke i digitalne kampanje.
Također, tijekom božićnog razdoblja bit će otvorene privremene pop-up trgovine u Pragu i Bratislavi, s ciljem promocije autentične talijanske kuhinje.
Craijev portfelj robnih marki obuhvaća više od 3.000 proizvoda, koji trenutno čine 22% ukupne prodaje tvrtke. Cilj tvrtke je povećati ovaj udio na 50% u narednim godinama.
Izvor: ESM magazin
Foto: Crai