Igor Vranjković preuzeo je početkom ožujka novu funkciju direktora marketinga HEINEKENA Hrvatska. U toj ulozi bit će odgovoran za jačanje brendova kompanije na tržištima Hrvatske i Bosne i Hercegovine te će kao član menadžment tima izvještavati predsjednicu Uprave, Maud Meijboom-van Wel.
S više od deset godina iskustva u sektoru robe široke potrošnje i dokazanim uspjesima u upravljanju brendovima, Vranjković preuzima ključnu ulogu u ostvarenju strateških ciljeva HEINEKENA Hrvatska. Njegov fokus bit će na daljnjem jačanju portfelja brendova, uključujući globalne brendove kao što je Heineken®, lokalne zvijezde poput Karlovačkog te regionalne brendove poput Laško piva.
„Preuzimanje ove uloge za mene je uzbudljiv izazov i velika odgovornost. HEINEKEN Hrvatska ima snažne brendove i iznimno talentiran tim, a moj zadatak bit će dodatno osnažiti našu tržišnu prisutnost kroz inovacije, strateško planiranje i još jaču povezanost s potrošačima. Radujem se suradnji s timom u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini kako bismo zajedno nastavili graditi uspješnu priču naših brendova“, izjavio je Igor Vranjković.
Vranjković se HEINEKENU Srbija pridružio 2018. godine kao Group Brand Manager za premium brendove, gdje je ostvario značajan uspjeh u lansiranju novih proizvoda i rastu premium segmenta.
Godine 2022. preuzeo je funkciju Group Brand Managera za mainstream brendove, gdje je dodatno učvrstio vodeću tržišnu poziciju brenda Zaječarsko, lansirajući nagrađivane kampanje poput „Otac i sin” i „Naša tradicija”. Zahvaljujući njegovom strateškom pristupu, Zaječarsko je 2024. godine postao brend broj jedan po snazi brenda u Srbiji.
Prije dolaska u HEINEKEN, Vranjković je radio u Henkelu Srbija, gdje je proveo pet godina, a potom u L’Oréalu Adria-Balkan kao Senior Product Manager.
Vranjković je magistrirao u području upravljanja marketingom, a u slobodno vrijeme posvećen je fitnessu, putovanjima, osobnom razvoju te obitelji – supruzi i dvojici sinova.
HEINEKEN Hrvatska ovom promjenom u vodstvu nastavlja jačati svoju tržišnu poziciju, razvoj brendova i komercijalnu strategiju, s ciljem nastavka rasta i prilagodbe dinamičnim potrošačkim trendovima