Brend Anheuser-Busch InBev obilježava 100 godina postojanja lansiranjem platforme „Corona 100“.
Još od 1925. Corona je izgradila duboku vezu s plažom, u potpunosti utjelovljujući životni stil povezan s prirodom i opuštanjem. U čast ove prigode, Corona poziva sve da žive svoju "platnu stranu" na plažama diljem svijeta.
Već 100 godina Corona u potpunosti utjelovljuje "This is Living" duh načina života na plaži, nadahnjujući ljude da se odvoje od svakodnevne rutine i ponovno povežu s prirodom i jedni s drugima. Uživanje u Coroni danas je dio života milijuna diljem svijeta, a brend nastavlja rasti. Corona će zauvijek ostati vjerna plaži. Ova obljetnica nije samo proslava naše baštine, već i poziv svima da prigrle svoju najbolju stranu – stranu plaže – sada i u sljedećih 100 godina, rekla je Clarissa Pantoja, globalna potpredsjednica brenda Corona.
Unutar platforme "Corona 100" potrošači mogu pogledati film koji ističe 100 godina kulture plaže, ali i pronaći popis 100 najboljih plaža na svijetu koje treba posjetiti.
Kako bi potrošačima ponudili priliku da posjete jednu od ovih plaža, Corona će organizirati nagradnu igru u kojoj potrošači mogu sudjelovati kupnjom posebnog jubilarnog 100. izdanja piva Corona i skeniranjem QR koda koji se nalazi na pivskim bocama. Osim odlaska na plažu, brend je osigurao i druge poklone poput torbi, ručnika i bonova.
Foto: Business Wire