Maloprodajni lanac predstavio je nove proizvode svoje privatne robne marke – vitaminske vode s okusom grejpa i manga.
Podsjetimo, kompanija je u travnju ove godine, u suradnji sa slovenskim bendom Joker Out, pokrenula kampanju "Biraj po svom". Cilj kampanje, koja je dio Sparove komunikacije usmjerene prema mladima, jest istaknuti važnost individualnosti – kako pri odabiru proizvoda, tako i u svakodnevnom životu.
Iz kompanije navode kako je odziv obožavatelja grupe na kampanju bio ogroman – samo na YouTubeu kampanja je premašila milijun pregleda.
U sklopu suradnje, nedavno su na police Spar i Interspar trgovina stigla dva nova proizvoda – vitaminske vode Joker Out u limenkama, iz linije Sparove privatne marke.
Kupci mogu birati između negazirane vode s okusom manga i blago gazirane vode s okusom grejpa, a okuse su osobno odabrali članovi benda.
Vitaminske vode nisu jedini proizvod nastao u suradnji s članovima Joker Outa – Spar planira lansirati još nekoliko proizvoda tijekom godine, razvijenih u partnerstvu s bendom.
Važan dio suradnje je i Sparov frižider koji će pratiti bend Joker Out na probama u studiju i u backstageu na koncertima – redovito opskrbljen njihovim omiljenim Spar proizvodima.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Spar Slovenija