Proizvođač je objavio da je potpisao ugovor o preuzimanju brenda osobne njege Dr. Squatch od investicijske tvrtke Summit Partners.
Ovo komplementarno preuzimanje predstavlja još jedan korak u širenju Unileverovog portfelja prema premium segmentima i područjima visokog rasta, navodi se u priopćenju tvrtke.
Kako ističu iz kompanije, ovaj brend je izgradio snažnu prisutnost kao brend za mušku njegu koji angažira potrošače. Njegove viralne marketinške strategije usmjerene na društvene mreže, partnerstva s influencerima i poznatim osobama te kulturološki relevantne suradnje doprinijele su rastu prodaje i stvaranju lojalne baze potrošača – kako na društvenim mrežama, tako i šire.
– Vrlo sam sretan što mogu poželjeti dobrodošlicu brendu Dr. Squatch u Unileverovu obitelj. Dr. Squatch je izgradio čvrste temelje i lojalnu zajednicu zahvaljujući izuzetno atraktivnim proizvodima i pametnim strategijama digitalnog angažmana. Na temelju uspjeha u SAD-u, veselimo se prilici da brend proširimo na međunarodnoj razini i dodatno obogatimo našu ponudu u brzo rastućem segmentu muške osobne njege – izjavio je Fabian Garcia, predsjednik Unileverovog sektora osobne njege.
– Nevjerojatno sam ponosan na ono što je tim Dr. Squatch dosad postigao. Naša misija je nadahnuti i educirati muškarce da budu sretniji i zdraviji, a uzbuđeni smo zbog prilike da zajedno s Unileverom ojačamo naš brend i misiju u ovoj novoj fazi. Tek smo počeli u Dr. Squatchu, i oduševljeni smo što možemo dodatno proširiti brend, dosegnuti nove visine na međunarodnom tržištu te zabaviti i povezati se s još više potrošača koji traže visokokvalitetne, prirodne proizvode – dodao je Josh Friedman, izvršni direktor kompanije Dr. Squatch.
Dr. Squatch se distribuira putem digitalne prodaje, maloprodaje i direktnih kanala prema potrošačima, prvenstveno u Sjevernoj Americi i Europi. Uvjeti sporazuma nisu objavljeni.
Očekuje se da će transakcija biti zaključena kasnije ove godine, uz standardna regulatorna odobrenja i uvjete zatvaranja.
Foto: Unilever