Absolut, brend u vlasništvu Pernod Ricarda, uspješno je testirao prvi papirnati čep i bocu u suradnji sa startupom Blue Ocean Closures.
Ovaj inovativni dizajn čepa spaja tijelo izrađeno od više od 95% FSC-certificiranih vlakana s tankom plastičnom barijerom za brtvljenje, a sam čep može se odložiti u spremnik za prikupljanje papirnog otpada. Dugoročni je cilj, kako ističu iz kompanije, zamijeniti plastiku materijalom na biološkoj bazi kako bi cijeli čep bio izrađen od obnovljivih materijala.
Ovo lansiranje dio je šire inicijative Pernod Ricarda pod nazivom „Future of Packaging“, čiji je cilj osnažiti potrošače i brendove da donose svjesnije odluke o ambalaži alkoholnih pića.
Godina 2023. donijela je razvoj papirnate boce za Absolut, pionirskog projekta koji nam je omogućio da pomaknemo granice prema potpuno biobaziranoj boci. Ipak, posljednji dio slagalice je nedostajao. Stvaranje stvarnog utjecaja nije jednostavno i promjene se mogu dogoditi samo zajedničkim naporima, zbog čega smo oduševljeni što surađujemo s Blue Ocean Closures na ovom putovanju, rekla je Louise Werner, direktorica odjela Future Packaging u kompaniji Absolut.
Ostajemo predani izazivanju samih sebe kako bismo potaknuli inovacije u održivosti. Ovaj novi korak prema budućnosti ambalaže potvrđuje našu stalnu posvećenost smanjenju utjecaja naših proizvoda i transparentnosti u tom procesu – kroz testiranja i postignuća. Nadamo se da ćemo ovime potaknuti napredak u širem ekosustavu pića i time se približiti održivijoj budućnosti, dodala je Noémie Bauer, direktorica održivosti u Pernod Ricardu.
Papirnata boca i čep prvi su put testirani na događanju u svibnju, gdje su barmeni imali priliku isprobati ovu novu inovaciju. Fokus testa bio je na procjeni funkcionalnosti, rukovanja i općeg dojma o čepu u „stvarnim“ uvjetima. Sljedeći koraci razvoja uključuju dodatna testiranja kvalitete, nakon čega slijedi ograničeno tržišno testiranje.
Foto: Pernod Ricard