Trgovački lanac Sainsbury’s zabilježio je u prvom kvartalu najveći udio na tržištu prehrambenih proizvoda u posljednjih deset godina, prenosi Grocery Gazette.
U 16 tjedana zaključno s 21. lipnjem 2025., lanac supermarketa ostvario je rast ukupne maloprodaje od 4,9%, dok je prodaja prehrambenih proizvoda porasla za 5%.
Izvršni direktor Simon Roberts izjavio je da rezultati pokazuju kako Sainsbury’s nudi „najbolju ponudu za kupce u svojoj povijesti“ te da trenutačno drži najveći udio na britanskom maloprodajnom tržištu prehrambenih proizvoda u posljednjih deset godina.
„Znamo koliko je važno osigurati dosljedno dobar omjer cijene i kvalitete i dodatno smo ojačali svoju konkurentsku poziciju, poboljšavajući cijene u odnosu na sve ključne konkurente na godišnjoj razini“, rekao je Roberts.
Također, prodaja u convenience trgovinama porasla je za 6%, dok je online prodaja namirnica zabilježila rast od 6%, uz veći broj korisnika i veći prosječan broj artikala po kupnji.
Trgovac je potvrdio svoju cjelogodišnju prognozu, očekujući oko jednu milijardu funti osnovne operativne dobiti i više od 500 milijuna funti slobodnog novčanog toka iz maloprodaje.
Foto: Haoran Wang/Unsplash