Balea, brend privatne robne marke tvrtke dm drogerie markt, ove godine obilježava 30 godina postojanja.
Od osnutka 1995. godine, dm je proširio Balea asortiman s nekoliko proizvoda za tuširanje i njegu na više od 800 artikala koji obuhvaćaju kategorije njege lica, tijela i stopala, njege i stiliziranja kose, uklanjanja dlačica i brijanja, proizvoda za tuširanje i kupanje, dezodoransa i tekućih sapuna za ruke.
Balea je oduvijek sinonim za dobru kvalitetu po fer cijeni i tijekom godina više je puta nagrađivana za odličan omjer cijene i kvalitete. Za mnoge je to jednostavno najomiljeniji dm brend, a sada slavi i svoj 30. rođendan. To znači da slavimo i sve vjerne fanove koji su ovaj dm brend pratili i voljeli kroz sve ove desetljeća. Bez te divne zajednice, priča o Balei sigurno bi bila sasvim drugačija, poručuju iz tvrtke.
Povodom jubileja, drogerijski lanac lansirao je posebnu rođendansku ediciju s deset limitiranih Balea proizvoda u posebnom dizajnu ambalaže, središnje poruke “Joyful times” (“Sretna vremena”).
Ograničena serija uključuje, između ostalog, mlijeko za kosu, sapun, šampon i balzam za usne.
Foto: dm drogerie markt