Prehrambeni gigant udružio se s trgovačkim lancem Tesco kako bi testirao novu ambalažu za Cadbury Crunchie multipakiranja, koja smanjuje upotrebu vanjske plastike.
U sklopu ovog projekta, inovativne naljepnice zamijenit će plastične omotače na oko 1,8 milijuna Cadbury Crunchie pakiranja od četiri čokoladice koja se prodaju u Tesco trgovinama, prenosi Grocery Gazette.
Osim toga, naljepnica sadrži i QR kod za povratne informacije potrošača, kao i informacije o nutritivnim vrijednostima i novom dizajnu ambalaže.
– Oduševljeni smo što možemo najaviti ovo testiranje Cadbury Crunchie multipakiranja u Velikoj Britaniji, kojim se smanjuje upotreba vanjske plastike za 60%. Smanjenje naše ambalaže i upotrebe nove plastike ključni su stupovi naše globalne strategije “Pack Light and Right”, a znamo da je održivija ambalaža važna briga naših potrošača, zbog čega tražimo njihove dragocjene povratne informacije o ovom testiranju – izjavila je Joanna Dias, voditeljica za održivost u kompaniji Mondelēz UK.
– Kao dio našeg Planet Plan-a, Tesco je posvećen smanjenju svog ambalažnog otiska i suradnji s dobavljačima kako bi se procijenila prikladnost njihove ambalaže. Ovo testiranje kompanije Mondelēz International ima potencijal potaknuti promjene u kategoriji čokolade, istovremeno podržavajući našu misiju uklanjanja nepotrebnog ambalažnog otpada – dodao je James Bull, direktor odjela za ambalažu u Tesco-u.
Podsjetimo, kompanija Mondelēz International nedavno je priopćila da će Cadbury čokolade za dijeljenje, uključujući Cadbury Dairy Milk, Cadbury Fruit & Nut i druge, biti pakirane u ambalažu s 80% certificiranog recikliranog materijala. Novu ambalažu dobit će oko 300 milijuna čokolada godišnje, čime će kompanija ponovno iskoristiti oko 600 tona plastike.
Prijelaz na novu ambalažu već je započeo, a cilj je da sve Cadbury čokoladice za dijeljenje koje se proizvode i prodaju u Ujedinjenom Kraljevstvu i Irskoj budu upakirane u novi reciklirani materijal do kraja 2025. godine.
Foto: Mondelēz International