Kompanija je lansirala nove sireve inspirirane trendovima na društvenim mrežama i rastom sadržaja pod hashtagom #CheeseTok.
Jedan od tih trendova je porast popularnosti sira s okusom češnjaka. Prošle godine, Asdin Garlic & Herb Cheese Blend zabilježio je rast pretraga veći od 2.000% nakon viralne objave na društvenoj mreži Facebook. Također, Boursin Garlic & Herb Cheese, koji se pojavio i u popularnoj TV seriji The Bear, doprinio je globalnom valu interesa za češnjak u siru – hešteg #Boursin trenutno ima više od 438 milijuna pregleda na TikToku.
Asda očekuje da će novi proizvod biti pravi hit među kupcima – riječ je o British Cheddaru sa slatkim pečenim češnjakom.
– Odlučili smo uvrstiti ovaj limitirani proizvod u našu ponudu jer znamo da naši kupci apsolutno obožavaju češnjak – to je jedan od omiljenih okusa u različitim kategorijama. Vjerujemo da će ga kupci koristiti kako bi obogatili svoje delikates posluženje ovog ljeta, jer ovaj sir donosi pravu eksploziju okusa i osvježava standardnu ponudu – rekao je Matthew Forde, menadžer razvoja sirnih proizvoda u Asdi.
Drugi novi proizvod, Yorkshire Wensleydale sir s mangom i đumbirom, odgovara rastućem trendu slađih sireva koji kombiniraju “swavoury” (slatko-slano) iskustvo, a inspiriran je povećanom upotrebom manga u receptima ovog ljeta.
– Slatki mango, koji je jedan od glavnih trendova ovog ljeta, savršeno se slaže s kiselkastim okusom Wensleydalea, dok đumbir daje toplu notu koja ga zaokružuje. Naš je cilj donositi kupcima okuse koji su u trendu čak i u segmentu sireva, i vjerujemo da će ovaj proizvod biti veliki hit. On predstavlja osvježavajući dodatak ponudi sireva, za razliku od tradicionalnog Wensleydalea s brusnicama, koji je više vezan za blagdansku sezonu – poručio je Forde.
Foto: Asda