Jeste li znali? GMD Solutions jedini nudi kompletan “ključ u ruke” model.Mi smo jedina kompanija u regiji koja brendovima omogućuje organizaciju nagradnih igara i promocija istovremeno na teritoriju: Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Slovenije, Sjeverne Makedonije, Srbije, Bugarske, Rumunjske i Grčke, a uskoro i na tržištima zapadne Europe!
GMD Solutions je jedina kompanija u regiji koja brendovima omogućuje organizaciju nagradnih igara i promocija istovremeno u više zemalja.
Što to znači za naše klijente?
- Jedan partner za cijelu regiju, nema potrebe za više agencija i dobavljača u različitim državama.
- Kompletno “ključ u ruke” rješenje koje uključuje:
- Osmišljavanje i konzultantske usluge
- Pravnu podršku i pripremu svih dokumenata za registraciju nagradnih igara u svakoj zemlji
- Nabavu i skladištenje nagrada
- Distribuciju nagrada prema dobitnicima
- Call centar / support centar za podršku sudionicima
- Dizajn i razvoj web aplikacija specijaliziranih za nagradne igre (kvizovi, foto natječaji, programi lojalnosti, SMS nagradne igre i druge interaktivne promocije)
- Potpuno digitalno oglašavanje i promociju (kao službeni Viber, Meta i Google partner)
Ovim pristupom GMD Solutions nudi jedino pravo “ključ u ruke” rješenje na tržištu, omogućujući brendovima da bezbrižno lansiraju regionalne i međunarodne nagradne igre.
U dinamičnom svijetu maloprodaje i FMCG industrije, brendovi u Hrvatskoj suočavaju se s izazovom kako privući i zadržati kupce. Potrošači danas očekuju personaliziranu, pravovremenu i dvosmjernu komunikaciju s brendom.
GMD Solutions, vodeća kompanija u području omnichannel komunikacije, donosi napredna CRM rješenja, programe lojalnosti i automatizirane marketinške kampanje putem:
web stranica, mobilnih aplikacija, SMS-a, Vibera, WhatsAppa, RCS-a, e-maila i push notifikacija.
Ulazak na hrvatsko tržište za nas je logičan korak, jer smo već dugi niz godina prisutni kroz povremene projekte, a sada je vrijeme da pokažemo puni potencijal koji možemo donijeti hrvatskim brendovima.
Što nudimo hrvatskim brendovima?
- CRM rješenja za maloprodaju i FMCG
Centralizirano upravljanje bazom kupaca, analitika ponašanja i personalizirane kampanje koje odgovaraju stvarnim potrebama.
- Programi lojalnosti i nagradne igre
Kreiranje, upravljanje i praćenje inovativnih programa lojalnosti u stvarnom vremenu.
- Personalizirane ponude i dinamične promocije
Ponude temeljene na lokaciji, povijesti kupnje i interesima za veći odaziv i konverziju.
- Omnichannel komunikacija
Integrirani pristup kroz SMS, Viber, WhatsApp, RCS, e-mail i push notifikacije za besprijekorno korisničko iskustvo.
Naše prednosti
- Integracija s postojećim CRM i ERP sustavima
Brza implementacija uz minimalne promjene u postojećim procesima.
- Napredna BI analitika i AI predikcija ponašanja
Dubinski uvid u ponašanje kupaca i optimizaciju marketinških aktivnosti.
- Usklađenost s GDPR-om i europskim propisima
Naša rješenja u potpunosti su usklađena s GDPR regulativom i europskim standardima. Infrastruktura je smještena u Njemačkoj, osiguravajući 100 % sigurnost i potpunu usklađenost za sve projekte.
- Ekskluzivno anti-fraud rješenje
GMD Solutions je jedina kompanija u regiji koja nudi vlastitu AI platformu za sprječavanje prijevara. Sustav u stvarnom vremenu analizira svaki kontakt s krajnjim korisnicima, automatski prepoznaje lažne registracije, nepostojeće klijente i pokušaje zlouporaba čime se brendovi štite od gubitaka i čuvaju povjerenje svojih kupaca.
Dokazano iskustvo u regiji
GMD Solutions surađuje s brojnim renomiranim regionalnim i međunarodnim brendovima kao što su:
Jaffa, Carlsberg, PepsiCo, Atlantic Brands, Imlek, Ferrero, Mondelez, Podravka, Molson Coors, Sport Vision, Delhaize, Univerexport, Nectar / Fructal, Lidl, Kaufland, Konzum, Idea, Unilever, UniCredit Banka, Flex Credit, Leo Burnett i mnogi drugi.
Naša rješenja osiguravaju besprijekorno korisničko iskustvo, konkurentsku prednost i potpunu sigurnost u svim fazama projekta.
Budite korak ispred uz GMD Solutions!
📩 Javite nam se na office@gmdhub.com i otkrijte kako:
- naš omnichannel sustav,
- GDPR-usklađena infrastruktura,
- anti-fraud rješenja nove generacije,
- te jedinstveni ključ u ruke model