FMCG RETAIL SUMMIT 2025
PAPILLON TRADE

TJESTENINA: In Focus rubrika InStore magazina za srpanj 2025.

Hrvatska

04.09.2025

InStore najavljuje rubriku In Focus u rujanskom tiskanom izdanju InStore magazina. Rubrika u novom izdanju donosi analizu zimnica u hrvatskom FMCG sektoru i među potrošačima. 

Ovoga mjeseca fokusiramo se na tržište tjestenine u Hrvatskoj: od klasične suhe tjestenine i popularnih kratkih i dugih formata, preko punjenih varijanti, do integralnih i bezglutenskih opcija. Analiziramo ulogu tjestenine u svakodnevnoj prehrani, rast interesa za premium i specijalizirane proizvode, ali i izazove koje donose inflacija, promjene u prehrambenim navikama te sve veća potražnja za nutritivno bogatijim alternativama. Poseban naglasak stavljamo na važnost lokalne proizvodnje i snagu međunarodnih brendova u oblikovanju tržišnih trendova. Kroz pregled tržišnih podataka, stručne komentare i primjere dobre prakse, rubrika donosi relevantan uvid u stanje i perspektive kategorije tjestenine na domaćem tržištu.

Pozivamo sve proizvođače, brendove i distributere tjestenine da se uključe u ovu rubriku i kroz oglašavanje istaknu svoje proizvode, inovacije i poslovne prednosti ciljanoj publici iz FMCG i maloprodajnog sektora.

Iskoristite priliku da vaš brend bude dio magazina kojeg čita cijela industrija.


Od ostalih tema u rujnu donosimo:

TEMA BROJA: Ljudski resursi

VODIČ KROZ KATEGORIJU: Grickalice i orašasti plodovi

IN FOCUS: Začini, Zimnica, Tjestenina


Budite dio novog izdanja InStore magazina!

Modeli sudjelovanja mogu se prilagoditi vašim ciljevima i potrebama:

Tiskani magazin InStore Hrvatska: 6000 primatelja mjesečno
www.instore.hr: 15.000+ korisnika mjesečno
LinkedIn: 22.000+ pratitelja
Tjedni newsletter: 7.000+ adresa 


Kontakt:

Jelena Lazarić 
jelena@b2bmedia.org 
095 5512134

Antonia Bošnjak 
antonia@b2bmedia.org
099 6122310

Krešimir Žaler 
kresimir@b2bmedia.org 
0957493743

Marko Havaši
marko@b2bmedia.org
098750425