FMCG RETAIL SUMMIT 2025
PAPILLON TRADE

UK: Morrisons ostvario 11. uzastopni kvartal rasta

Svijet

19.09.2025

Kompanija je u trećem kvartalu 2025., zaključno s 27. srpnjem, zabilježila 3,0 % rasta prodaje na like-for-like osnovi.

Ukupna prodaja porasla je u tom razdoblju za 3,5 % na 4,0 milijarde funti, pri čemu je internetska prodaja ostvarila dvoznamenkasti LFL rast i postala najbrže rastući online lanac prehrambenih proizvoda na tržištu, navodi se u priopćenju kompanije.

U trećem kvartalu trgovac je ostvario snažan zamah u razvoju novih proizvoda, uključujući lansiranje novog Fresh asortimana u trgovinama s više od 400 novih artikala.

Morrisons je u istom razdoblju ostvario uštedu troškova od 63 milijuna funti, u skladu s ciljem od jedne milijarde funti planiranih do kraja fiskalne 2026. godine.

U okruženju rastuće inflacije i izazovnih makroekonomskih uvjeta, prodaja na usporednoj osnovi porasla je za 3,0 % u trećem kvartalu, što predstavlja naš 11. uzastopni kvartal rasta. Naše tržišno učešće ostalo je stabilno, kao što je bilo od početka godine. Potrošači osjećaju pritisak, a mi nastavljamo raditi naporno kako bismo našim kupcima pomogli da što bolje iskoriste ograničene obiteljske budžete, ostajući vjerni vrijednostima Morrisonsa – osiguravanju kvalitetne i pristupačne svježe hrane za sve. U ovom izazovnom okruženju želim posebno odati priznanje našim kolegama i zahvaliti im se na njihovoj posvećenosti i napornom radu“, rekao je Rami Baitiéh, izvršni direktor kompanije Morrisons.


Foto: InStore