Trgovački lanac Auchan pokrenuo je novu liniju proizvoda „Auchan regioni Rusije“, s ciljem prikazivanja bogatstva i raznolikosti ruskih gastronomskih tradicija.
Kupci tako mogu kušati kalinjingradski marcipan u Samari ili sušenu astrakhansku crvenperku u Novosibirsku, spajajući različite regije zemlje kroz okuse i mirise.
Linija trenutno uključuje 18 proizvoda, među kojima su, između ostalog, kalinjingradski marcipan, sušena riba iz Astrahanja i sibirski pinjoli.
Do kraja godine planirano je proširenje asortimana na 25 artikala iz 10 regija, prenosi portal Retail Life.
Ambalaža proizvoda osmišljena je tako da odražava posebnost svake regije – koristi lokalne dekorativne motive, narodne ornamente i simbole, uz slogan „Na vaš stol iz…“, što kupcima omogućuje lako prepoznavanje podrijetla proizvoda.
Nova linija podržava strategiju Auchan Retail Rusije u razvoju privatnih robnih marki, s naglaskom na stvaranje raznovrsne i kvalitetne ponude za potrošače s različitim potrebama.
Danas se na policama ovog lanca nalazi više od 8.500 proizvoda privatnih robnih marki, razvijenih u suradnji s više od 800 dobavljača.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Auchan