Coca-Cola Europacific Partners Great Britain potpisala je partnerstvo sa Wembley Stadium Connected by EE, čime je postala službeni dobavljač RTD alkoholnih pića i ekskluzivni ARTD partner za narednih pet godina.
Ovaj ugovor predstavlja važnu prekretnicu za CCEP-ov portfelj RTD (Ready to drink) alkoholnih pića, povezujući njegove najpoznatije brendirane unaprijed pomiješane koktele s jednim od najpoznatijih svjetskih stadiona, globalno prepoznatim kao dom nogometa, simbol engleske kulture i legendarna pozornica svjetske glazbe.
Samo u Velikoj Britaniji, kategorija ARTD sada vrijedi više od 656 milijuna funti (oko 755,4 milijuna eura) u prodaji po vrijednosti i raste brže od bilo kojeg drugog segmenta alkoholnih pića.
CCEP će opskrbljivati stadion cijelim svojim portfeljom ARTD proizvoda, nudeći navijačima raznolike unaprijed pripremljene napitke tijekom nogometnih utakmica i koncerata.
Partnerstvo je već aktivno, a očekuje se da će stadion Wembley tijekom 2025. godine posjetiti više od tri milijuna ljudi.
Izuzetno smo ponosni što udružujemo snage sa stadionom Wembley, mjestom prepoznatim diljem svijeta. Ovo partnerstvo označava uzbudljivo novo poglavlje naše ARTD strategije, jer ova kategorija nastavlja mijenjati način na koji ljudi konzumiraju pića, bilo da je riječ o kupnji unaprijed pripremljenog napitka u supermarketu ili uživanju u njima na nekim od najvećih događanja u zemlji. Kombinirajući vrhunske alkoholne brendove s ikoničnim bezalkoholnim napicima, nudimo okuse koje ljudi vole, u formatu koji se savršeno uklapa u trenutak, bilo da je to utakmica, koncert ili noć za pamćenje, poručila je Elaine Maher, pomoćnica direktora sektora za RTD alkoholna pića u Coca-Cola Europacific Partners GB.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Coca-Cola