Glavni njemački lanci drogerija, uključujući dm i Rossmann, postaju sve utjecajniji igrači u sektorima prehrambenih i srodnih proizvoda. Njihov brzi rast u tim kategorijama nadmašuje tradicionalne maloprodajne kanale, prenosi PLMA.
Za drogerijske trgovce, diverzifikacija se pokazuje kao ključna. Dok je potražnja za tradicionalnim kategorijama poput deterdženata i sredstava za čišćenje dosegnula plato, rast u segmentima hrane, zdravlja i prehrane više nego nadoknađuje taj pad.
Hrana sada čini oko 17% ukupnog prihoda drogerija, pri čemu je prodaja porasla za 13,8% u odnosu na prethodnu godinu.
Organski proizvodi predstavljaju glavni pokretač rasta. Snažan asortiman organskih proizvoda pod privatnim markama drogerija privlači potrošače koji su prethodno kupovali u specijaliziranim trgovinama.
Istraživači tržišta ističu da potrošači sve više vjeruju stručnosti drogerija u području hrane, a broj posjeta prodavaonicama porastao je za 6% tijekom protekle godine.
Dobavljači također izvještavaju o povećanoj potražnji, posebno za inovativnim, zdravstveno orijentiranim proizvodima.
Uz ove pozitivne trendove, očekuje se da će dm i Rossmann dodatno proširiti svoje poslovanje u području prehrambenih proizvoda, OTC zdravstvenih proizvoda i sportske prehrane – stvarajući nove prilike za proizvođače privatnih robnih marki diljem Europe.
Priredila: InStore redakcija
Foto: dm drogerie markt