4. studenoga 2025., Mozaik Event Centar, Zagreb
RASPRODANO! Deseto, jubilarno izdanje FMCG Retail Summita Zagreb srušilo je sve rekorde! Ulaznice su planule, a više od 500 sudionika stiže u zagrebački Mozaik event centar kako bi prisustvovali najvažnijem godišnjem okupljanju lidera maloprodaje i industrije robe široke potrošnje!
U utorak, 4. studenoga 2025., Mozaik Event Centar u Zagrebu bit će domaćin jubilarnog, 10. FMCG Retail Summita: ključnog godišnjeg okupljanja domaće i regionalne industrije robe široke potrošnje i maloprodaje.
Tijekom proteklih devet izdanja, Summit je okupio više od 3000 sudionika, više od 400 tvrtki i preko 200 sponzora, čime je postao vodeća platforma za razmjenu znanja, uvid u tržišne trendove i umrežavanje ključnih aktera FMCG sektora.
Vidimo se na najvećem izdanju Summita dosad. 10. FMCG Retail Summit dolazi s više energije, sadržaja i iznenađenja nego ikad!
KONTAKTI
Jelena Lazarić
jelena@b2bmedia.org
095 5512134
Antonia Bošnjak
antonia@b2bmedia.org
099 6122310
Krešimir Žaler
kresimir@b2bmedia.org
0957493743
Marko Havaši
marko@b2bmedia.org
098750425

Jelena Lazarić, glavna urednica InStore magazina
PIS: Trgovine bez radnog vremena - Budućnost maloprodaje?
Tomislav Peras, direktor Prodaje i marketinga
Pametne trgovine bez osoblja, otvorene 24 sata dnevno, mijenjaju pravila igre u maloprodaji. Tehnologije poput Grab & Go sustava, RFID-a i samonaplate omogućuju brzo, jednostavno i bezgotovinsko iskustvo kupovine – ali otvaraju i pitanja krađe, kontrole pristupa te spremnosti kupaca na potpuni self-service. Kroz primjere iz prakse u Europi analiziramo što funkcionira, što ne, i gdje je tržišni potencijal za FMCG sektor u Hrvatskoj. Je li trgovina bez radnog vremena samo tehnološki trend ili održiv model budućnosti?
Jasmin Vakufac, Senior Client Executive, NielsenIQ
„To je moj brend i samo njega kupujem.” Ima li danas potrošač „svoj“ brend ili su se njegove navike promijenile i javlja li se spremnost za alternativu, prvenstveno misleći na razmatranje kupovine trgovačke robne marke? Donosimo pregled kretanja FMCG industrije u Hrvatskoj, potrošačkih navika s fokusom na proizvođačke brendove i trgovačke robne marke te s kojim se današnjim izazovima susreću u pridobivanju potrošača.
Konzum – kako zadržati fokus u dinamičnim vremenima
Zoran Mitreski, Izvršni direktor Fortenova grupe za maloprodaju i predsjednik Uprave (CEO) Konzuma
Kao čelni čovjek vodećeg maloprodajnog lanca u Hrvatskoj, Zoran Mitreski predstavit će ključne strateške odrednice Konzuma. Fokus kompanije bio je i ostao na ljudima, bez obzira na promjene s kojima se kontinuirano suočava cijelo tržište. Kroz konkretne primjere i iskustva, sudionici će dobiti vrijedan uvid u to kako Konzum odgovara na zahtjeve kupaca, zaposlenika, poslovnih partnera i zajednice, u vremenima u kojima globalni i lokalni izazovi postaju pravilo umjesto iznimke, a tržište je konkurentnije i dinamičnije nego ikad.
Mladen Kožić, Business Development Manager for Croatia and Serbia, YouGov
Danas ju imaju gotovo svi trgovci. Istražit ćemo na primjerima dvaju kartica lojalnosti kako utječu na kupovno ponašanje Shoppera. Je li kartica lojalnosti ”win-win” za trgovca i za Shoppera? Štedimo li s njom ili trošimo više? Što Shopper o njima misli, a što s njima zaista radi?
Ivan Dušević, Director, Services Business Development, Mastercard
U svom predavanju Ivan će pokazati kako kombinacija transakcijskih podataka i umjetne inteligencije omogućuje dublje razumijevanje potrošača od onoga što nude tradicionalna istraživanja tržišta. Kroz konkretne primjere objasnit će zašto su neki uvriježeni mitovi o ponašanju kupaca pogrešni te kako se uz naprednu analitiku mogu donositi informiranije poslovne odluke i razvijati učinkovitije strategije rasta.
Razgovor s predsjednikom Uprave Studenca: Iz prve ruke o jedinstvenom poslovnom modelu i najbrže rastućoj maloprodajnoj mreži u Hrvatskoj
Michał Seńczuk, Predsjednik Uprave (CEO), Studenac
Hrvoje Stojić, Glavni ekonomist Hrvatske udruge poslodavaca, moderator
Tema razgovora bit će širenje maloprodajne mreže, uvođenje inovacija, važnost lokacija, izazovi vezani uz radnu snagu, kretanje cijena i suradnja s dobavljačima, s naglaskom na to kako Studenac gradi svoj poslovni model i doprinosi transformaciji hrvatske maloprodaje.
Maloprodaja sa svrhom: kako izgledaju najinspirativnije trgovine današnjice i što nas čeka sutra
Matthew Brown, Retail Trend Futurist, Echochamber
Najpoznatiji europski retail futurist vodi nas na putovanje kroz najinspirativnije trgovine svijeta. Brown istražuje kako trgovci pretvaraju fizičke prostore u iskustva ispunjena dizajnom, pričanjem priča i inovacijama. Od pažljivo odabranog asortimana i vizualnog merčandajzinga do korisnih tehnologija i uranjajućih ambijenata – ovo predavanje pokazuje kako klasične trgovine i dalje mogu inspirirati u svijetu u kojem se sve može naručiti online. Da bi opstala, maloprodaja mora inspirirati.
Valérie Vander Haeghen, konzultant, Belgija (ex P&G Associate Director in Category Management Omni-channel Europe)
Category Management danas nije samo pitanje planograma i rasporeda polica. To je strateška disciplina koja oblikuje iskustvo kupovine i jača suradnju između brendova i trgovaca. Kroz praktične primjere iz najboljih praksi, Valérie će pokazati kako se kombiniranjem psihologije kupovine, održivosti, izvršne izvrsnosti i strateškog upravljanja kategorijama postiže stvarni utjecaj — na polici i daleko šire.
Čisto, održivo i digitalno: vođenje promjena u eri digitalne maloprodaje
Claus Renner, Director Corporate Accounts Europe, Food Retail Service, Ecolab
U industriji koja se suočava s velikom fluktuacijom zaposlenika, čestim regulatornim izmjenama i digitalnim poremećajima, održavanje dosljednih standarda sigurnosti hrane postalo je sve složenije. Pogledajmo velike prilike koje donose inovacije i održivost, jer upravo one transformiraju higijenu i sigurnost u maloprodaji hrane uvođenjem pametnih tehnologija i ekološki prihvatljivih praksi koje poboljšavaju usklađenost i smanjuju utjecaj na okoliš.
Okrugli stol: Brendovi koji pokreću – prodaja, inovacije i partnerstva u industriji pića
Dino Martinović, Marketing Manager, G3 Spirits, moderator
Marko Lovrić, direktor prodaje, SBU Beverages, Atlantic Grupa
Jakša Maganic, direktor prodaje, Coca-Cola HBC
Slobodan Zlatanovski, Country Manager, Henkell Freixenet Croatia
Sudionici će podijeliti primjere dobre prakse u hrvatskom maloprodajnom okruženju te iskustva u prodaji i izvozu. Kroz njihove poglede donijet će se i analiza tržišta, što panel čini prilikom za bolji uvid u dinamiku i perspektive industrije pića.